שלום צריך יעוץ
אני שוקל קנייה של מחשב יבמ R50E במחיר זול יחסית וביצועים גבוהים הבעיה היא שהוא מגיע עם כרטיס מסך מסוג Intel Extreme Graphics 2 שנחשב(ממה שהבנתי) חלש להרצת משחקים כבדים אתם אומרים שכדאי לי לרדת מהדגם הזה או לחבר אותו למסך חיצוני כשאני משחק במשחקים? חשוב לציין שהנייד כמעט ולא יזוז מהבית וגם אם אני יקח את המחשב איתי לא יהיה לי זמן למשחקים ועוד שאלה: איזה יציאה דרושה כדי לחבר את המחשב למסך חיצוני ואיזה יציאה דרושה כדי לחבר את המחשב לתחנת עגינה במידה ואקנה? תודה רבה מראש
אני שוקל קנייה של מחשב יבמ R50E במחיר זול יחסית וביצועים גבוהים הבעיה היא שהוא מגיע עם כרטיס מסך מסוג Intel Extreme Graphics 2 שנחשב(ממה שהבנתי) חלש להרצת משחקים כבדים אתם אומרים שכדאי לי לרדת מהדגם הזה או לחבר אותו למסך חיצוני כשאני משחק במשחקים? חשוב לציין שהנייד כמעט ולא יזוז מהבית וגם אם אני יקח את המחשב איתי לא יהיה לי זמן למשחקים ועוד שאלה: איזה יציאה דרושה כדי לחבר את המחשב למסך חיצוני ואיזה יציאה דרושה כדי לחבר את המחשב לתחנת עגינה במידה ואקנה? תודה רבה מראש