שלום, צריך את דעתכם.
תציעו לי מה האנטיוירוס הכי טוב בשבילי. הקריטריונים החשובים- *מעט cpu usage. *שיימצא את כל הווירוסים שצריך. (לא, אל תגידו לינורטון, כבר פירמטתי בגללו,הוא עשה לי צרות.) פעם השתמשתי ב- mcafee והוא היה בסדר, אבל אני רוצה לנסות אחרים. תודה מראש.