שלום על כולם

קרני

New member
שלום על כולם

הגעתי לפורום הזה, כי אני מחפשת הרמוניה... לחיות בהרמוניה אני פשוט מרגישה שזה מושג שכל כך רחוק ממני. מרגישה שהעבודה משתלטת על החיים שלי, ופוגעת לי בשינה, במחשבה, בחיים האישיים שלי. אני לא יודעת לשים גבולות בין הרצון שלי לתת לעבודה, לבין הרצון שלי לחיות את החיים שלי בלי מחשבות על אנשים ודברים אחרים. העבודה שלי דורשת אחריות מאוד גדולה עם המון השקעה, ואני מאמינה גדולה במשמעות של כל אלו, אבל אני מרגישה שזה לוקח ממני יותר מדי אנרגיה, ואני לא יכולה להשקיע בדברים אחרים, למשל בעצמי וניהול החיים שלי באופן הרבה יותר נעים. כותבת לכם מתוך ייאוש מסויים, לאחר שתשו כוחותיי ב-9 בערב, ועד עכשיו לא הצלחתי להרדם...
 

alon_o

New member
הרמוניה...יאמי!

מהו הדבר הזה שאת מחפשת שאת קוראת לו "הרמוניה" ולמה את מחפשת את זה? שאלות רציניות, אם בא לך, תרגישי חופשיה לנסות לענות עליהן מעל גבי הפורום, או לפני עצמך בלבד.
 

קרני

New member
שאלה מצויינת! ../images/Emo51.gif

אני מחפשת בעצם להרגיש שלווה עם כל מה שאני עושה, ועם איך שאני מקבלת את הדברים שקורים לי ומסביבי. לא, אני לא מאלו שנכנסות להיסטריה, אבל יש מקום לקצת יותר שלווה ופחות דאגה. למה מחפשת את זה? מרגישה ב"בלבלה" לפעמים עם כל מה שקורה לי, ולא תמיד מבינה ויודעת איך להתמודד, ולכן לפעמים אני פשוט בוחרת לא להתמודד. הגיוני?
 

alon_o

New member
מה מפריע לשלווה שלך?

שלווה היא המצב הטבעי שלנו. בלא הפרעות מהסביבה (החיצונית או הפנימית), היינו אנשים מאוד שלווים. אז מה מפריע לך למצוא שלווה? את רוצה לקבל דברים אחרת...לדאוג פחות...אבל אלו הם רק סימפטומים של משהו יותר עמוק. את דואגת כי משהו גורם לך לדאוג. מהו לדעתך? את מקבלת דברים בצורה שאת מקבלת אותם כי משהו גורם לזה. מניע את זה. מהו לדעתך? איך לדעתך היותך בן-אדם שליו ישפיע על החיים שלך? מה זה ייתן לך? למה את רוצה את זה? כל כך הרבה שאלות
אם בא לך, תעני, ונמשיך.
 
למעלה