שלום על כולם
הגעתי לפורום הזה, כי אני מחפשת הרמוניה... לחיות בהרמוניה אני פשוט מרגישה שזה מושג שכל כך רחוק ממני. מרגישה שהעבודה משתלטת על החיים שלי, ופוגעת לי בשינה, במחשבה, בחיים האישיים שלי. אני לא יודעת לשים גבולות בין הרצון שלי לתת לעבודה, לבין הרצון שלי לחיות את החיים שלי בלי מחשבות על אנשים ודברים אחרים. העבודה שלי דורשת אחריות מאוד גדולה עם המון השקעה, ואני מאמינה גדולה במשמעות של כל אלו, אבל אני מרגישה שזה לוקח ממני יותר מדי אנרגיה, ואני לא יכולה להשקיע בדברים אחרים, למשל בעצמי וניהול החיים שלי באופן הרבה יותר נעים. כותבת לכם מתוך ייאוש מסויים, לאחר שתשו כוחותיי ב-9 בערב, ועד עכשיו לא הצלחתי להרדם...
הגעתי לפורום הזה, כי אני מחפשת הרמוניה... לחיות בהרמוניה אני פשוט מרגישה שזה מושג שכל כך רחוק ממני. מרגישה שהעבודה משתלטת על החיים שלי, ופוגעת לי בשינה, במחשבה, בחיים האישיים שלי. אני לא יודעת לשים גבולות בין הרצון שלי לתת לעבודה, לבין הרצון שלי לחיות את החיים שלי בלי מחשבות על אנשים ודברים אחרים. העבודה שלי דורשת אחריות מאוד גדולה עם המון השקעה, ואני מאמינה גדולה במשמעות של כל אלו, אבל אני מרגישה שזה לוקח ממני יותר מדי אנרגיה, ואני לא יכולה להשקיע בדברים אחרים, למשל בעצמי וניהול החיים שלי באופן הרבה יותר נעים. כותבת לכם מתוך ייאוש מסויים, לאחר שתשו כוחותיי ב-9 בערב, ועד עכשיו לא הצלחתי להרדם...