שלום מעכשיו כולם ממצאים............

ערן קו

New member
שלום מעכשיו כולם ממצאים............

שירים מיוחדים וכדי שיבינו אותם תרשמו מאיזה פזמון השיר שהכנתם
 

ערן קו

New member
ואני יתחיל

לכוח מהשיר את אותי שופתת בלי סיבה איתי קעיוור בגלל אההבה מה עשתה לי הפרידה והשיר שאמצתי יאאלה נתניה את כולכך טובה את מנצחת בגלל האהבה את כל חיי אני אקדיש לך כי אני פשוט אוהב אותך 2+ יאאלה צרפתי אתה נשמה וראובן עטר הוא מלך המדינה יאלה נתניה יאאלה נתניה לא נפסיק לאודד אותך כי בנשמה אני תמיד אישאר איתך.
 
על סופר סטאר

אני לא יודעת מה, אני אישה סתומה, אוכלת כל היום, ולא רוצה שלום. אני דומה לאיזו מכשפה, ויש לי נשימה חריפה.
 
לא צוחקים אתה מוזמן לשאול תמיד

ברוך הבא לפורום שלנו. "נוער טוראט" פשוטו כמשמעו נוער או ילדים שלוקים בתסמונת טוראט. ואם אתה רוצה לדעת מה זה תסמונת טוראט הנך מוזמן לאתר א.ס.ט.י. קבל קישור!
 
זה תלוי

אם אתה יודע מה זה טוראט ולא מבין את עניין הנוער או שאתה לא יודע מה זה טוראט. יש פורום אחד על תסמונת בשם טוראט. היו בו לוקים בטוראט, ילדים, נערים, מבוגרים...וגם הורים לילדים הלוקים בטוראט. מסתבר שנהיו יותר מבוגרים בפורום אשר שלכל ילד לוקה בטוראט יש שני הורים ויש גם מבוגרים רבקות ורבקים הלוקים בטוראט שאין להם ילד שיכנס לפורום. קם נער אחד ואמר שהוא כבר מרגיש לא נוח בכל העניין הזה של המבוג רים השואלים על תרופות למיניהם ולו אין מה לתרום. מאז פה ושם לילדים הביאו משחקי אונליין או משחקים אחרים חמודים כמו שמישהו כותב מילה ואחריו כותב את הדבר הראשון שהמילה מזכירה לו ואחריו כותב את הדבר הראשון שהמילה של זה שלפניו מזכירה לו וכן הלאה... יום אחד מישהו החליט לבנות לנו פורום משלנו, הילדים שם נביא משחקי אונליין ונמציא פעילויות מעניינות.
 
למעלה