שלום, מספר שאלות שלא מצאתי עליהן מענה באתר.

golden ear

New member
שלום, מספר שאלות שלא מצאתי עליהן מענה באתר.

  1. כיצד אי-לון מגנה על המשקיעים מפני הונאות (גניבת זהות וכו')? הייתי שמח כאן לתשובה מפורטת, ולא הפניה לבדיקות לפי תקן כזה או אחר.
  2. כיצד מושכים כסף בחזרה מחשבון הנאמנות לחשבון הבנק הפרטי? האם משיכה כזו כרוכה בעמלה?
  3. ראיתי את רשימת ההלוואות הפעילות - האם רשימה זו כוללת את כל ההלוואות שנפתחו באתר מיום הקמתו? אני מנסה ליצור סימולציה המדמה מקרה שבו הייתי משקיע בכל ההלואות שנפתחו באתר, ולחשב מכך מה היה מצב החשבון שלי כיום. במידה ורשימה זו לא שלמה, האם יש רשימת היסטוריית הלוואות מלאה שאוכל להשתמש בה לצורך הסימולציה?
  4. בעמוד ההלוואות הפעילות ראיתי מס' הלוואות שנמצאות בסטטוס "הלוואה בפיגור". האם יש דרך לראות מהם הצעדים ש אי-לון נוקטת לצורך גביית ההלוואה, ואני מתכוון באופן ספציפי לכל הלוואה ולא רשימה כללית של צעדים ש אי-לון עשויה לנקוט בהם.
  5. האם היו הלוואות שהגיעו לחדלות פרעון באתר?

תודה, וסליחה על כמות השאלות. אני שוקל להשקיע וזקוק למס' קצוות שייסגרו לפני שאחליט סופית.
 
שאלות ללא מענה

שאלות חשובות וראויות בהחלט,
1. אי-לון מגינה על לקוחותיה ועל המידע הקיים במערכת באופנים רבים בניהם עמידה בתקנים של משרד המשפטים והטכנולוגיה להגנת מידע (נבדקנו מספר פעמים), תוכנות שונות ומערכות הגנה שונות כמו גם שרתים שונים שמגבים את המידע (הפרדה ומידור בין המערכות ), ועוד פעולות רבות עליהן אנו עמלים שעות רבות ומשקיעים כספים רבים מידי חודש. באופן טבעי נבצר ממני לתאר את המערכות ואת הפעולות שאנו מבצעים משום הגנת המידע ומשום רצון לשמור על מערכות ההגנה מאובטחות, בנוסף לגבי הכספים אלו נמצאים בחשבון נפרד מחשבון החברה המצוי בידי BDO כך גם הגיבוי הקשור לניהול החשבונות, למעשה כך נוצרת בטוחה שבמידה ואי-לון לא תעמוד בהתחיבויותיה לאורך זמן הנאמן יהיה אמור על ההחזרים והגביה.
2. הכספים נמשכים אך ורק לאותו חשבון שממנו הם הופקדו - לשם כך יש להציג פרטים זיהוי ואימות, העברת כספים פנויים להשקעה לוקחת כיום עסקים אחד. לגבי עמלה, בפעם הראשונה החברה נושאת בעמלת העברה ולאחר מיכן מדובר ב-2 ש"ח ללא תלות בסכום שמועבר (על הפקדה אין עמלה כמובן). העמלה אינה מגיעה לאי-לון אלא לבנק ממנו בוצעה העברת הכספים (לאומי).
3. זו אכן הרשימה הלוואות פעילות מדובר ב- 319 הלוואות פעילות שמשלמות באופן תקין מידי חודש פרט ל- 7 הלוואות שמצויות במצב פיגור (לא חדלות פירעון) ומולם אנו באים בדין ודברים משפטיים.
4. כן, אנו מעדכנים ישירות לאימייל משקיע כל שלב בפעילות של החברה לגביית החוב. באופן כללי השלבים בהם אנו נוקטים בכל פעם הם:
א. דין ודברים עם המשקיע - מקצים לכך 7 ימים
ב. מועבר לטיפול משפטי - 7 ימים כולל המצאת מכתב התראה בטרם פנייה להוצל"פ
ג. המצאת שטר החוב ופנייה להוצל"פ (אין צורך לעבור דרך בית משפט)
המטרה - להגיע לסדר דין מקוצר ולגביית החוב תוך חודשיים ימים (גם במחיר של גבייה והסדר חלקי שכן הפיזור יוצר פיצוי טבעי עבור המשקיע)
5. טרם, כנראה שבחודש הקרוב נצהיר על 2 כאלו.

כפי שתיארתי קודם בהחלט שאלות חשובות וראויות.
 

newguy88

New member
לגבי סעיף 2

לגבי סעיף 2, לא מובן לי איך בפועל מתבצעת המשיכה? מזאת אומרת " לשם כך יש להציג פרטים זיהוי ואימות" איפה?
יש דף אינטרנט אצליכם שמאפשר לבצע משיכה? או שצריך לעשות פנייה מיוחדת אליכם על מנת למשוך?
&nbsp
והעמלה החד פעמית הזו, כמה היא? 10% או 1%? תן מספר.
&nbsp
תודה רבה
 
למעלה