שלום, מבקשת עזרה...לא בטוח שזה המקום אבל

שלום, מבקשת עזרה...לא בטוח שזה המקום אבל

אנסה בכל זאת! אני מקווה שפורום זה פעיל בכלל, הוא לא נראה כך, אז תפתיעו אותי, בבקשה! פרסמתי את המודעה הזו גם בפורום פסנתרנים, וכיוון שלא עולה לי ביוקר לעשות קאט-אנד-פייסט, אני מנסה את מזלי גם כאן. ובכן, אני מחפשת נואשות את התווים לשיר "זה לא בשבילי" ללחן של סשה ארגוב, ידוע גם כ - "שיר הארמון", אני חושבת, מהמחזמר "שלמה המלך ושלמי הסנדלר" ("כי חסר לי חסר לי דבר מה, אבל מה? לא אדע בדיוק..."). יש לי את הספר - "ככה סתם" של סשה ארגוב, והשיר אינו שם, מן הסתם. לפי מקורות, השיר לא נמצא גם ב"מעבר לתכלת". האם הוא ישנו בספר אחר? ואם הוא כבר ישנו, האם מישהו יואיל בטובו לומר לי היכן, או להבדיל, להיות מספיק נחמד כדי לסרוק את התווים? האם תאם, חסרי פורום מחזות זמר, מכירים נהלים מסוימים של פנייה לצורך קבלת התווים, נניח לתיאטרון הבימה? למי פונים שם? כי אין לסשה ארגוב משרד הפקות כבר...
תודה רבה!!! נעמה המיואשת.
 
אז ככה-

אני יכולה לומר לך מראש שגם בספר השלישי של סשה ארגוב (שאני לא זוכרת איך קוראים לו... בכריכה האדומה) השיר לא נמצא. אבל- מישהי אמרה לי לפני שנתיים בערך שהיא הצליחה להשיג תווים של שלמה ושלמי מארכיון הקאמרי. את יכולה לנסות שם.
 
אה, וגם-

תנסי לשאול גם בפורום "מוסיקה עברית ישנה וחדשה". יש שם כמה מומחי שו"ש שאולי יהיו להם תווים.
 
תודה רבה!!! ../images/Emo140.gif

דווקא מארכיון הקאמרי? הרי המחזמר הוצג ב"הבימה". יכול להיות שהתלבלבת, או שפעם הוא הועלה בקאמרי? איך פונים לארכיון שלהם, יש לך מושג? טוב, זה כבר עניין של בזק, סביר להניח...אבל זה רעיון. לגבי הפורום - אני אשאל שם, לא יכול להזיק!!! תודה רבה! נעמה (לא ההיא מהארמון, אחת אחרת
).
 

tommy walker

New member
דרך אגב...

בנוסף לכל העצות לחיפוש שניתנו כאן... אם זה באמת נהייה מסובך וזה באמת חשוב לך אז זו לא כזאת בעיה להוציא את זה משמיעה. כלומר, זו לא בעיה למישהו שעוסק במוזיקה וטוב בזה. עבדתי עם הרבה פסנתרנים/קורפיטיטורים שידעו לכתוב את האקורדים משמיעה של השיר ואז לנגן אותו. אז אני מניח שאם תפני לפסנתרן שעוסק בדברים האלה ותני לו הקלטה של השיר אז הוא יוכל להוציא לך את האקורדים. התווים עצמם מיועדים יותר לשירה של הטקסט כך שאם את מכירה את השיר או ששמעת ביצועים שלו אז את אמורה לדעת את התווים, או לפחות לדעת איך לשיר אותם. וגם אם לא אז כמו שאמרתי, אם תעבדי עם פסנתרן שעוסק בתחום הזה של ליווי שגם מכיר את השיר הזה אז לא תהיה לו בעיה להדריך אותך מבחינת שירה של התו הנכון במידה ולא קלעת אליו.
 
תודה, הרעיון הוצע לי כבר בפורום אחר...

אני בעצמי חלילנית, כך שאני גם יכולה להוציא תווים משמיעה (אמנם לא בסולמות מסובכים כמו בפסנתר, אבל בסיסיים, בעבידו של חלילית...). העניין הוא שהמורה לפיתוח קול לא רוצה להוציא את התווים משמיעה, אלאל לקבל את המקור, שכן היא חושבת שהשיר מסובך מדי ויש להסתמך על המקור. אני בסך הכל רק הסטודנטית כאן, שרוצה מאוד מאוד לשיר דווקא את השיר הזה! תודה בכל מקרה.
 
למעלה