שלום לפורום היקר !

שלום לפורום היקר !

שלום לחברי הפורום היקר ! אני מקווה שאני לא נכנס למקום סגור, ואני יכול להצטרף זמנית (או יותר). רציתי לדעת : מה דעת הפילוסופים , על מקצוע הזנות (ליווי) כשזה נעשה מתוך בחירה מודעת של העוסק/ת בכך ? תודה רבה
 
שלום נים ולא נם

זנוּת הוא מקצוע לגיטימי , רק וכאשר יש עליו רגולציה . לא מזמן ראיתי תוכנית ביס דוקו על איזה אנגלי ש"מגלה את ארצות הברית" , יש לו כמה פרקים והוא עובר שם בין המדינות. באחת המדינות, אם אני לא טועה בנבדה, הזנות היא חוקית . יש פיקוח , יש חוקים וכללים וכך יש בתי עסק חוקים שבהן מועסקות נשים למטרות "ליווי" . יש הקפדה על בדיקת מחלות , יש חדרים בהם נקבעים מספר התנוחות , מה הסכום וכמובן שהם מחויבים בקונדום. הנשים הללו מרוויחות את רוב הכסף, כאשר הדבר חוקי ואין סרסור שייקח את הרוב . בקיצור, זנות היא מקצוע שיש לו דרישה . יש נשים שמוכנות ועם קצת ראש פתוח נבין שאין בזה כל רע כל עוד אין ניצול של אותן נשים.
 

aviel931

New member
אני חושב שבד"כ פמניסטיות מתנגדות לענין

אולי בגלל שאין כמעט זנות גברית?
 

בארבאבא

New member
בגלל שאצלנו בארץ

הזונות פה הן במעמד של בהמת משא. הן מוכרות את הגוף שלהן כנגד רצונן,וגם אלו שבחרו לעבוד בזה מרוויחות 5 ש"ח. הן חיות בפחד מתמיד שהסרסורים שלהן לא יהרגו אותן. הפמניסטיות מתעצבנו שנשים נמכרות כמו בשר,ושגברים לא.
 

בארבאבא

New member
מסכימה עם זה.

כך גם בהולנד. הכל מבוקר,לזונות שם יש חדרים עם מקלחת,והכל אסטתי והן נבדקות ונקיות. ומאחר וזה מבוקר,כך הן לא חוטפות מכות מהסרסורים שלהן,ומרחוויחות שקל ביום. צריך לעשות את זה בארץ.. הבעיה היא שיש פה פמניסטיות ודתיים שלא יהיו מוכנים לכך.
 

aviel931

New member
רק לחודש מותר לך להישאר פה

אח"כ אתה צריך לקבל אישור רשמי מהמנהלים
 

בארבאבא

New member
מאחר והצטרפת מאוחר

אנו נעשה מפגש בו תשלם לכל אחד מאיתנו עשרה ש"ח ומאפין שוקולד. לא ידוע לי האמת על מה פילוסופים חושבים על זונות. מאחר שחלקם היו בטח בוהמיינים,הם יגידו שזה נחמד וכל מקצוע מכבד.
 

aviel931

New member
זה לרוחת כל יושבי הפורום../images/Emo3.gif ואנ בסהכ דורש

את התעריף הקבוע...
 

טריאן

New member
אני אישית לא חושב שזה לגיטימי.

פעם ראיתם ילד שבכה לאמא שלו כדי שיקבל ממתק?או שילד התחיל לבכות בגלל שהגלידה שלו נמסה?תחשבו מה יהיה בעולם שלנו אם כל ילד בן 12 יוכל לשכב מתי שהוא רוצה אם הוא חוסך מספיק דמי כיס...איזה אנשים יאכלסו את העולם שלנו,בהמות שלא יכולות לחכות ולהתאפק. עכשיו כל הצדקנים יבואו בשם חופש העיסוק,תתנו לראש שלכם לפסוק פה,לא לאיבר אחר.
 
למעלה