שלום לכן!

Julia16

New member
שלום לכן!

רציתי לדעת איך עדיף לשים מייק אפ, עם האצבע או עם ספוגית? כי אמא שלי משום מה חושבת שספוגית שמשתמשים בה כל יום יכולה להעביר חיידקים וכל זה וממש לא כדי, אבל עם האצבע זה לא נראה כל כך טוב (תמיד עשיתי עם העצבעות) ונראה לי שכדי לעבור לספוגית. מה אתם מציעות? מה היתרונות וחסרונות בכל דבר? ועוד שאלה, יש לי עיניים כחולות-ירוקות, ולחתונה של אחי בקרוב אני הולכת ללבוש שמלה אדומה נוצצת. איזה צללית תתאים? (אני שמה עפרון שחור ומסקרה כמובן) תודה רבה! ג´וליה!
 
עדיף עם ספוגית...

עם האצבע זה באמת לא נראה טוב, וכדי שמהספוגית לא יעברו כל מיני חיידקים למינייהם רצוי מאוד לשטוף את הספוגית במים וסבון ולסחוט אותה אחר"כ טוב טוב עם כפות הידיים. לנקות ולחטאות את הספוגית אחרי כל שימוש. ולחתונה של אחיך יהיה נורא יפה עם שמלה אדומה נוצצת איילינר דק עם שפיץ בקצה, צללית בגוונים של אדום, שחור, לבן, בורדו. לחתונה הייתי מציעה לך גם לשים פס עדין של צללית כהה מתחת לעין. ונצנצים אדומים או לבנים על עצמות הלחיים מעל הסומק, הייתי מציעה לך לשים סומק אדמדם עדין. ואודם חום לא בהיר אבל גם לא כהה מידיי.
 
למעלה