שלום לכן!
רציתי לדעת איך עדיף לשים מייק אפ, עם האצבע או עם ספוגית? כי אמא שלי משום מה חושבת שספוגית שמשתמשים בה כל יום יכולה להעביר חיידקים וכל זה וממש לא כדי, אבל עם האצבע זה לא נראה כל כך טוב (תמיד עשיתי עם העצבעות) ונראה לי שכדי לעבור לספוגית. מה אתם מציעות? מה היתרונות וחסרונות בכל דבר? ועוד שאלה, יש לי עיניים כחולות-ירוקות, ולחתונה של אחי בקרוב אני הולכת ללבוש שמלה אדומה נוצצת. איזה צללית תתאים? (אני שמה עפרון שחור ומסקרה כמובן) תודה רבה! ג´וליה!
רציתי לדעת איך עדיף לשים מייק אפ, עם האצבע או עם ספוגית? כי אמא שלי משום מה חושבת שספוגית שמשתמשים בה כל יום יכולה להעביר חיידקים וכל זה וממש לא כדי, אבל עם האצבע זה לא נראה כל כך טוב (תמיד עשיתי עם העצבעות) ונראה לי שכדי לעבור לספוגית. מה אתם מציעות? מה היתרונות וחסרונות בכל דבר? ועוד שאלה, יש לי עיניים כחולות-ירוקות, ולחתונה של אחי בקרוב אני הולכת ללבוש שמלה אדומה נוצצת. איזה צללית תתאים? (אני שמה עפרון שחור ומסקרה כמובן) תודה רבה! ג´וליה!