שמי אורלי ואני בת 30, פרודה כשנתיים וגרושה כחצי שנה, אחרי כל הטלטלות והשינויים עכשיו אני מרגישה יותר פנויה לקשר חדש, ויש לי שאלה- איך אפשר לצבור אומץ, ויותר מזה לתת אמון שוב בבן זוג אחרי שהאמון כל כך נפגע ממערכת הגירושים המכוערת שהיתה לי
גם אני דיי במצב דומה..אבל אני חושבת שזה רק עניין של זמן..הזמן תמיד עושה את שלו. כשתיהי מוכנה נפשית, תוכלי לאזור אומץ ולנסות להכיר מישהו שהיה שונה בתכלית השוני מבעלך הקודם..
קודם כל את מרגישה פנויה עכשיו לקשר חדש... זה כבר סימן טוב
לעבור ממערכת יחסים בה נפגעת למערכת יחסים חדשה לוקח זמן. כמה זמן? אצל כל אחד זה אחרת... אם את מרגישה שאת כבר מוכנה אז כנראה שזה הזמן הנכון. אני מאמינה שכשתפגשי את האדם הנכון לאט לאט תלמדי גם לבטוח בו ולתת בו אמון למרות הפגיעה בעבר. בהצלחה