שלום לכם

shani1023

New member
שלום לכם

הילד הגדול עלה לכיתה א'
ואיתו ההתרגשות
המורה שלו חדשה ויום למחרת העבירה אותו מקום ממקום ראשון העבירה אותו לצד בחלון במקום השני והתקשרתי אליה וניסתי לדבר איתה שתחזיר אותו למקום הראשון והוא מהקטנים ואני רוצה שיהיה מרוכז בכיתה והילד גם רוצה לחזור ולשבת מקדימה והיא לא מסכימה בשום אופן....(למורה אין סיבה למה העבירה אותו בגלל אילוצים)
הלכתי לרופאה משפחה לנסות להוציא אישור שהוא קטן בכיתה ונמוך ואני רוצה שיהיה מרוכז בכיתה והיא אמרה ללכת לרופא עיניים או לאיבחון ושלא יכולה להביא לי אישור
מה עושים????
תור לרופא עיניים רק עוד שבועיים
 
מה זאת אומרת למורה אין סיבה?..

אם היא העבירה בגלל אילוצים
אז כנראה שיש לה כאלה
מכתב מרופא עינים לא יעזור
כי אם הוא לא רואה טוב יתנו לו משקפיים
ויחזירו אותו ליד החלון
מציעה לך לחכות שבוע
ואז לפנות אליה שוב
אגב
זה מפריע לו לשבת ליד החלון?...
את מבינה שאם לא הוא אז ילד אחר ישב שם
 

kramerkaren

New member
לא הייתי נכנסת לזה עכשיו, בכלל

הן כרגע כל הזמן מזיזות מקומות, מנסות למצוא איזון טוב בקבוצות, להבין מי נגד מי.
יש מעט מאד הוראה פרונטלית ומכל המקומות רואים את הלוח. שבאמת אין עליו יותר מידי. המורה זה כל הזמן, עיקר העבודה היא בחוברות וסביב השולחנות.
לא הייתי נאבקת בזה כרגע. תראי איך הולך לו, ואחרי סוכות, יהיה יותר רגוע ותוכלי לדבר איתה בנחת עם עוד תרגישי צורך.
&nbsp
 

ayely33

New member
מסכימה עם כל מילה

עיצה נהדרת, המורה לומדת להכיר את הילדים ומשנה כל הזמן לפי ההתרחשויות בכיתה (דיבורים, ריכוז, גובה, ראייה, שמיעה וכו') כמעט כל הורה רוצה שהילד שלו ישב קדימה באמצע, אבל זה לא הגיוני ולא אפשרי - משתדלים שכל תקופה תהיה תחלופה.
כן כדאי לדבר עם המורה אחרי זמן מה אם את רואה שהילד מראה קושי, מאבד ריכוז, נשאר זמן רב באותו מקום ואז אולי המורה כן תקשיב ותשתף פעולה.
 
למעלה