שלום לכם
דיי חדשה כאן בפורום שמחה שמצאתי. שאלה לי אליכם: אני גרה בבניין בין 6 קומות מדורג כאשר אני בקומה החמישית והאחרונה.הבניין דיי ישן אך מתוחזק היטב. דירתי קטנה -78 מ"ר יש לי 4 ילדים כולם בחדר אחד כבר בוגרים-אך לא מתלוננים. הייתי רוצה לעבור דירה אך בעירנו בעיית דיור נוראית אין דירות בבנייה רק לאחרונה יש מעט מעט התאוששות וגם המחירים בשמיים. הייתי רוצה לבנות בגג שמעליי,יש לי גג ריק אין בו כל שימוש יש בו 3 דוודים אשר יכולים לעבור לגג העליון יותר. הייתי בעיריה רציתי לבקש אישור בניה אך ביקשו שאסגנן מכתב משכנע ואסביר את מצוקתי,והם ידונו בעניין כי הבניין הזה לא מיועד לתוספת. למי מכם שכבר היה נסיון בעניין הזה,למי עוד כדאי לתת העתקים? אולי יש כאן מישהו שיודע לנסח מכתב שכזה? אודה לכל עזרה בנושא.
דיי חדשה כאן בפורום שמחה שמצאתי. שאלה לי אליכם: אני גרה בבניין בין 6 קומות מדורג כאשר אני בקומה החמישית והאחרונה.הבניין דיי ישן אך מתוחזק היטב. דירתי קטנה -78 מ"ר יש לי 4 ילדים כולם בחדר אחד כבר בוגרים-אך לא מתלוננים. הייתי רוצה לעבור דירה אך בעירנו בעיית דיור נוראית אין דירות בבנייה רק לאחרונה יש מעט מעט התאוששות וגם המחירים בשמיים. הייתי רוצה לבנות בגג שמעליי,יש לי גג ריק אין בו כל שימוש יש בו 3 דוודים אשר יכולים לעבור לגג העליון יותר. הייתי בעיריה רציתי לבקש אישור בניה אך ביקשו שאסגנן מכתב משכנע ואסביר את מצוקתי,והם ידונו בעניין כי הבניין הזה לא מיועד לתוספת. למי מכם שכבר היה נסיון בעניין הזה,למי עוד כדאי לתת העתקים? אולי יש כאן מישהו שיודע לנסח מכתב שכזה? אודה לכל עזרה בנושא.