אחד שלא נכנס כל הזמן
לפורום רק כדי להגיד שכואב לו הפופיק,או אלף דברים שהוא לא אוהב,, אלא אחד שמגיב בעליצות,בשירים, בפרשות שבת מתוחכמות, ותגובות מדויקות, מותר גם להצטער על עזיבתם של אנשים כאלה שמשנים לנו מעט מהבכיינים הכרוניים יום טוב לך מיסטר איקס וברוך הבא