שלום לכם ../images/Emo13.gif
אז לפני הכל - אני ואיפור זה לא חיבור איי איי איי, אם אני שמה אייליינר אני מרגישה נורא "כבדה", אז רק להבהיר - אני פה בשביל אחותי. אז אחותי היקרה סיימה עכשיו קורס (מממ כמה חודשים) של ירין שחף (אם מישהו רוצה להגיד עליו משהו הוא מוזמן, אני אהיה משועשעת) ובהצטיינות כמובן (היא אחותי -אני חייבת להיות גאה בה). הם עבדו בעיקר על איפור יופי וקצת על איפור במה ותוספי שעווה וכאלו, ונורא מעניין אותה להמשיך עם זה. אז, רציתי לשאול אם מישהו מכיר בארץ קורס המשך כזה (למרות שאמרו לה שאין בכלל). חוץ מזה, היא כמובן רוצה להמשיך לעשות את זה בתור תחביב לא מזיק (עד עכשיו היא איפרה בהתנדבות כמה כלות, אני די משוכנעת שאני אתן רק לה לגעת בי כשאני אצטרך לעשות את זה
). אז רציתי לקבל בשבילה כמה טיפים בעניין וגם, מישהי פה אמרה משהו על איזושהי אגודה, ואני גם רוצה לדעת על זה. היא נורא פוחדת ממחשבים בכלל ואינטרנט בפרט (התחלחלה כששמעה שאני רוצה לעשות לה אתר) ולכן אני חושבת שאני אאלץ להעביר לה את המידע החיוני
אז, כל עזרה תתקבל בברכה,
אז לפני הכל - אני ואיפור זה לא חיבור איי איי איי, אם אני שמה אייליינר אני מרגישה נורא "כבדה", אז רק להבהיר - אני פה בשביל אחותי. אז אחותי היקרה סיימה עכשיו קורס (מממ כמה חודשים) של ירין שחף (אם מישהו רוצה להגיד עליו משהו הוא מוזמן, אני אהיה משועשעת) ובהצטיינות כמובן (היא אחותי -אני חייבת להיות גאה בה). הם עבדו בעיקר על איפור יופי וקצת על איפור במה ותוספי שעווה וכאלו, ונורא מעניין אותה להמשיך עם זה. אז, רציתי לשאול אם מישהו מכיר בארץ קורס המשך כזה (למרות שאמרו לה שאין בכלל). חוץ מזה, היא כמובן רוצה להמשיך לעשות את זה בתור תחביב לא מזיק (עד עכשיו היא איפרה בהתנדבות כמה כלות, אני די משוכנעת שאני אתן רק לה לגעת בי כשאני אצטרך לעשות את זה