שלום לכם

Amalthea

New member
שלום לכם ../images/Emo13.gif

אז לפני הכל - אני ואיפור זה לא חיבור איי איי איי, אם אני שמה אייליינר אני מרגישה נורא "כבדה", אז רק להבהיר - אני פה בשביל אחותי. אז אחותי היקרה סיימה עכשיו קורס (מממ כמה חודשים) של ירין שחף (אם מישהו רוצה להגיד עליו משהו הוא מוזמן, אני אהיה משועשעת) ובהצטיינות כמובן (היא אחותי -אני חייבת להיות גאה בה). הם עבדו בעיקר על איפור יופי וקצת על איפור במה ותוספי שעווה וכאלו, ונורא מעניין אותה להמשיך עם זה. אז, רציתי לשאול אם מישהו מכיר בארץ קורס המשך כזה (למרות שאמרו לה שאין בכלל). חוץ מזה, היא כמובן רוצה להמשיך לעשות את זה בתור תחביב לא מזיק (עד עכשיו היא איפרה בהתנדבות כמה כלות, אני די משוכנעת שאני אתן רק לה לגעת בי כשאני אצטרך לעשות את זה
). אז רציתי לקבל בשבילה כמה טיפים בעניין וגם, מישהי פה אמרה משהו על איזושהי אגודה, ואני גם רוצה לדעת על זה. היא נורא פוחדת ממחשבים בכלל ואינטרנט בפרט (התחלחלה כששמעה שאני רוצה לעשות לה אתר) ולכן אני חושבת שאני אאלץ להעביר לה את המידע החיוני
אז, כל עזרה תתקבל בברכה,
 
אוקי אז ככה..

ממה שאמרת הבנתי שאחותך רוצה להמשיך קורס מורחב בקשר לאיפור כמו ציורי גוף ויותר על איפור תאטרון ואיפור דרג וכאלה... אז אני לא יודעת לאן אחותך פנתה בשביל לברר אבל בארץ יש המון קורסים כאלה... וגם בבית ספר של ירין שחף וגם אצל גיורא שביט. את יכולה להציץ באתר של שניהם כנסי דרך הקישורים. והעבירי לאחותך את המידע הנ"ל.
 
למעלה