שלום לכם פורום נחמד!! שאלה??

שלום לכם פורום נחמד!! שאלה?? ../images/Emo140.gif

אני מאוד מתעניינת באסטרולוגיה אבל לא מצליחה למצוא נתונים אחידים עלי אני בת מזל תאומים 29/05/80 שעת לידה 23:45 לדעתי זה היה שעון קיץ.. נולדתי בבריה"מ (רוסיה) בעיר קטנה שנקראת סטברופול (ליד הרי אורל) ניסו לעשות לי מפה כמה פעמים וכל פעם יצאו נתונים אחרים זאת אומרת פעם אופק עקרב פעם קשת פעם ירח עקרב פעם מאזניים אני חייבת לציין שאת המפות עשו לי חברים ולא אנשים מקצועיים אני גם לא ממש מבינה מה אומרים כל המושגים במפה... ממה שקראתי יש לי 2 תכונות בולטות של תאומים- אני אוהבת לדבר ולא יכולה לשבת במקום אחד. חוץ מזה, פעם דיברתי עם מישהי חצי מקצועית שאמרה לי שאני ממש לא מזל תאומים אופייני. אולי מישהו יכול לעזור לי בכל הסבך?? עוד משהו- בעלי הוא מזל עקרב שנולד ב-7:00 בבוקר ב-8/11/1977 בנצרת עילית. מה זה אומר? סליחה על בליל השאלות- לא ידעתי שפורום כזה קיים ושמחתי מאוד למצוא אתכם
תודה רבה רבה
 

עדי444

New member
פתרון קוויקי -

לכי לאתר www.astro.com יש שם אופצייה להכניס נתונים, ותקבלי גם מפה עם כל מה שרצית, גם תחזיות שונות ומשונות, וגם אפשרות להצליב מפה שלך עם זו של בעלך. הייתי בודקת לך, אבל אין לי מושג איך מאייתים את שם העיר שלך. בהצלחה.
 

עדי444

New member
יקירתי, יש שתי ערים כאלו, אבל

הן נותנות פחות או יותר אותם נתונים - אז ככה: שמש תאומים אופק גדי (לא קשת ולא עקרב) ירח - קשת צר לי אבל אני לא יכולה כרגע להעלות מפה, אם רם יהיה כאן בסביבה ובמצברוח טוב, אולי הוא יסכים, אבל את יכולה בעצמך באתר - זה קל. בהצלחה.
 
למעלה