עזרה חברים וחברות תודה!
ובכן אני מרגיש אולי שאני גם כן במצב איכשהוא של חרדי בעל כורחי אני חרדי ספרדי אבא לחמשה חמודים ויש בי הרגשה לפעמים של בעל כורחי אני מאמין בהשם ולא יהיה מסוגל לאכול חזיר אבל עדין יש בי הרגשה של חרדיות בעל כורחי אשמח אם יש מישו או מישי שאוכל להפגש איתו ולשוחח על זה בצורה חופשית תודה וערב טוב