שלום לכם אפשר???
נחמד לי להיות אתכם פה בפורום והחלטתי לשף אתכם התחלתי לעבוד במקום חדש , ויש לי שותף לחדר שותף שמקשיב לכל השיחות טלפון שלי ולא רק מקשיב אלא גם שאני מסיימת שואל אותי שאלות על תוכן השיחה מין טיפוס שכזה ... ביום הראשון הוא הציע לי שהוא הולך לקנות קולה אם אני רוצה ואז אמר שאין לו כסף קטן ואני כמובן שילמתי גם עבורו וככה במהלך השבועיים הסיפור חוזר על עצמו , אני מרגישה קצת מנוצלת מה הייתם עושים ????.
נחמד לי להיות אתכם פה בפורום והחלטתי לשף אתכם התחלתי לעבוד במקום חדש , ויש לי שותף לחדר שותף שמקשיב לכל השיחות טלפון שלי ולא רק מקשיב אלא גם שאני מסיימת שואל אותי שאלות על תוכן השיחה מין טיפוס שכזה ... ביום הראשון הוא הציע לי שהוא הולך לקנות קולה אם אני רוצה ואז אמר שאין לו כסף קטן ואני כמובן שילמתי גם עבורו וככה במהלך השבועיים הסיפור חוזר על עצמו , אני מרגישה קצת מנוצלת מה הייתם עושים ????.