שלום לכם! אפשר להתיעץ?

meytallush16

New member
שלום לכם! אפשר להתיעץ?

אני חייה בטלנובלה. תתכוננו זה יהיה ארוך . . . סיימתי לפני חודש וחצי את הקשר הרציני הראשון שלי שנמשך חצי שנה. הקשר בינינו ניגמר דיי רע ידידה שהתקרבה אליי נורא קרוב כדיי להתקרב אליו בידידות וכעיקרון בגלל ההתערבויות שלה ניפרדנו. הפסקתי לדבר איתו, אותה אני מרחיקה ממני אפילו שהיא רוצה להתקרב אלי. יש לי חבר חדש, הינו ידידים עוד בתקופה שהייתי עם הקודם וכעיקרון ניכנסנו לקשר בגלל שזה זרם לכוון הזה אפילו שאני רציתי קצת הפסקה אבל היתה לי בעייה עם זה כי יש לי רגשות אליו והוא מאוהב בי נורא. הייתי צריכה לעבור הפלה מהחבר הקודם שעל ההריון גיליתי בתקופה שניכנסתי איתו לקשר, הוא עבר איתי את ההפלה, החבר הקודם לא יודע ואני לא יודעת עדיין עם כדיי לספר לו כי לא רציתי אותו לידי שם ואני לא חושבת שיש טעם בלספר דבר כזה. דודי (החבר החדש) תומך בי הרבה הוא תומך בי כל הקשר שלי עם האקס ועכשיו אני מרגישה מוזר, אני יועת ב100% שאני לא רוצה את האקס שלי חזרה וגם אם הייתי חוזרת לא הייתי מאושרת וזה בחיים לא יחזור להיות אותו הדבר, אבל אני עדיין בוכה לדודי בגלל האקס שלי ואני מרגישה כל כך רע בגלל זה כי זה לא מגיע לו יחס כזה שהוא אוהב אותי בכל הלב והטרוף ואני עדיין שבורה ולא מסוגללת להחזיר לו אהבה באופן שווה. דיברתי איתו על זה, אנחנו מאוד פתוחים אחד עם השני ומדברים על הכול (אפילו בוכים ביחד) אני מרגישה שהוא איתי יותר טוב לו ושיש לו משהוא שיניע אותו בחיים, ומשהוא שגורם לו להיות בנדם יותר טוב ואני לא רוצה לעזוב אותו כי אני לא מרגישה עצובה שאני איתו ואני לא חושבת על מה שקורה עם האקס ועם ה"חברה שלי" שאני איתו, ואני מאושרת וצוחקת ברוב הפעמים. כואב לי עדיין בגלל האקס, באיזשהוא מקום אני מתגעגעת ורגילה ליחס המגעיל שהיה לו אליי ואל הדברים הקטנים שהוא היה עושה ולשפת דיבור שלו, אפילו שזה דברים שאני חושבת שמאז ומתמיד שנאתי אני מתגעגעת אלהם ואני כועסת על עצמי בגלל זה נורא, כי דודי בכלל לא כזה וזה טוב בישבילי, אני לא יודעת למה אני בוכה עדיין לפעמים ולמה אני מרגישה חרא כל פעם שאני מדברת על זה עם חברות שלי (ששונאות אותה על מה שהיא עשתה לי) ויש לי אפילו צד שרוצה לתת לה מכות רצח אבל אני לא מסוגלת לצרוח עליה ואני לא מסוגלת להתעלל בה ככה. גיליתי על הקשר שלהם בעארך שבועיים לפני שגיליתי על ההריון והייתי ממש ממש בדיכאון מזה בכיתי בהיסטריה כל הזמן ובקושי גררתי את עצמי מהמיטה ולא ישנתי בלילות ובדיוק שחשבתי שנירגעתי, ביום ההולדת שלה באתי אליה לתת לה מתנה בבית והיא פתחה לי שהחולצה שלה פתוחה השער שלה פרוע והוא היה על המיטה שלה, ברחתי מהבית שלה בוכה באותו יום והתמונה הזאת חרוטה לי בראש ועושה לי צמרמורת כל פעם שהיא עולה. אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי, חשבתי אוליי לקחת פסק זמן על דודי אבל הגעתי למצב שיהיה לי הרבה יותר קשה בלעדיו אבל אני מרגישה שזה לא הוגן לגביו, ושניסיתי לדבר איתו על זה הרגשתי עוד יותר רע עם עצמי כי הוא חשבת שרמזתי לו שלא טוב לי ושאני רוצה שנפרד אבל ממה שהבנתי הוא רוצה להישאר איתי ולעבור את זה איתי והוא מבין את זה שעוד קשה לי עם כל הסיפור, אבל אני מרגישה שזה לא פייר לגביו מה שאני עושה כי אני מתיחסת אליו עוד בתור מקור להישפחות לגביי נושא שכבר כואב לו כי הוא בקשר איתי. כל עצה שתתנו תתקבל בברכה :)
 

Orel111

New member
נשמע מסובך..

אנחנו כמובן שלא יכולים להחליט בשבילך.. הדבר הכי פשוט וטוב שאני יכול להגיד לך זה - תעשי מה שטוב לך!! בהצלחה..
 

Orel111

New member
וסתם בשביל לא לרדת לרמה שלך..

תגובה רצינית... ת'אמת שחשבתי וחשבתי מה לרשום לה..והגעתי למסקנה שזה מקרה ממש מסובך, וקשה לי להגיד לה מה לעשות..זה מעבר לבינתי(בכל זאת, די קשה לדעת מה עובר לה בראש).. אז החלטתי בכל זאת להגיב לה ולהגיד לה שתעשה את מה שטוב *לה*! אם טוב לה להישאר עם הבחור שהיא נמצאת איתו עכשיו שתישאר. ואם לא אז שתתמודד עם זה בלעדיו..
 

advasoly

New member
אני אנסה לעזור..

אז ככה.. כמו שקראתי עברת המון המון דברים עם החבר הקודם שלך אבל תמיד היה שם עוד מישהו שעזר לך, מישהו שייחסת לו פחות חשיבות והוא דודי הזה.. אני מבינה (עד כמה שאפשר.. בכל זאת לא עברתי את הסיפור שלך..) את הקשר שנוצר לך אל האקס מכיוון שוהא עבר איתך תקופה מאד קשה של גילוי היריון והפלה.. אבל זכרי שבאיזשהו שלב את חייבת להמשיך בחיים.. ברור שאוליי התחלת את הקשר עם דודי מוקדם מעט מכיוון שאת עדיין פגועה מהאקס וגם מבולבלת מכל הבלגאן שעבר עלייך אבל זהו המצב עכשיו.. את צריכה עכשיו לחשוב טוב טוב קודם כל אם את עם דודי כידיד כי את בוכה לו (אומנם גם לחבר בוכים..) ומספרת לו כמה קשה לך וכל הקטע עם האקס.. או שאת עם דודי כי אכן את אוהבת אותו ורוצה להיות איתו ופשוט על הסיפור עם האקס את צריכה להתגבר.. כי זה מצב מאד קשה ומבלבל לא רק לך.. אלא גם לדודי. את עוברת דברים מאד קשים ובוכה לו והוא אוהב אותך כל כך (כמו שאמרת) ולא מספיק שכואב לו מאד (ואני בטוחה שהוא שבור רק מלראות אותך שבורה) לראות אותך במצב כזה קשה ובמעין נפילה מתמדת.. אלא שהוא גם צריך להיות תמיד במעין חשש שאוליי את לא רוצה אותו, את רוצה את האקס והוא שם על תקן מחליף או משהו כזה כי אמרת שהוא מרגיש לעיתים כאילו שאת עומדת להיפרד ממנו וזה מצב כל כך מבלבל וכואב בשבילו.. אז כן ייקח זמן להתגבר על כל מה שהיה עם האקס ועל הכאב שעכשיו קיים בגלל החברה שבגדה בך.. אבל את צריכה גם לנסות ולראות למה דודי שם איתך מבחינתך..: בגלל שאת אוהבת אותו.. או כי את צריכה חבר טוב שיהיה שם איתך.. ותאמרי לו את זה.. גם אם את מגלה שאת מאד מאד אוהבת אותו כבן זוג ואת רוצה אותו כבן זוג אל תשכחי לומר לו את זה מידי פעם כי הוא נשבר איתך כשכואב לך וגם יהיה טוב אם תתני לו חיזוקים לעיתים ותאמרי לו כמה את מעריכה את היותו חבר כזה טוב.. ותעשי טובה בבקשה.. תעדכני אותי במה שקורה.. ואם את צריכה עזרה.. אני תמיד מוכנה להקשיב ולנסות לעזור... המון המון בהצלחה! ומקווה שמכל הסיפור הזה תצאי חזקה יותר!
 
למעלה