שלום לכל הבנות
ליידי בל מה שלומך איך את מרגישה? אני מקווה שהבעיות עם ההורים המיועדים שלך הסתדרו, כאב לי הלב כשקראתי מה כתבת ואני מבינה שלא תמיד זה הולך חלק, אני מקווה שהכל יסתדר ולא תהיי מאוכזבת ועצובה כמו שנשמעת בהודעה שכתבת כאן. זה מאוד עניין אותי לקרוא את מה שכתבת כי זה בדיוק לקרוא מה חושב הצד השני, אני שמחה על האפשרות שניתנה לי להיחשף למה שפונדקאיות חושבות וכשזה בא מפונדקאית כמוך שכותבת כל כך ברגישות זה מאוד עוזר לי להבין גם את הפונדקאית שלי.
ליידי בל מה שלומך איך את מרגישה? אני מקווה שהבעיות עם ההורים המיועדים שלך הסתדרו, כאב לי הלב כשקראתי מה כתבת ואני מבינה שלא תמיד זה הולך חלק, אני מקווה שהכל יסתדר ולא תהיי מאוכזבת ועצובה כמו שנשמעת בהודעה שכתבת כאן. זה מאוד עניין אותי לקרוא את מה שכתבת כי זה בדיוק לקרוא מה חושב הצד השני, אני שמחה על האפשרות שניתנה לי להיחשף למה שפונדקאיות חושבות וכשזה בא מפונדקאית כמוך שכותבת כל כך ברגישות זה מאוד עוזר לי להבין גם את הפונדקאית שלי.