שלום לכל הבנות

שלום לכל הבנות

ליידי בל מה שלומך איך את מרגישה? אני מקווה שהבעיות עם ההורים המיועדים שלך הסתדרו, כאב לי הלב כשקראתי מה כתבת ואני מבינה שלא תמיד זה הולך חלק, אני מקווה שהכל יסתדר ולא תהיי מאוכזבת ועצובה כמו שנשמעת בהודעה שכתבת כאן. זה מאוד עניין אותי לקרוא את מה שכתבת כי זה בדיוק לקרוא מה חושב הצד השני, אני שמחה על האפשרות שניתנה לי להיחשף למה שפונדקאיות חושבות וכשזה בא מפונדקאית כמוך שכותבת כל כך ברגישות זה מאוד עוזר לי להבין גם את הפונדקאית שלי.
 
מרגישה הרבה יותר טוב..

האמת שבשבת בזו אני והם נפגשים ונלבן כמה דברים חשובים, וחוץ מזה החיים ממשיכים קדימה אני חייבת להסתכל על הכל באופטימיות, אז היו כמה ימים לא נעימים אבל עברו חלפו מישירה מבט קדימה, וכמו שחברה טובה שלי מכאן אמרה לי"כגודל הציפיות גודל האכזבות, לכן מנמיכה צפיות, ותודה לך אחותי סיגל
בהצלחה לך אם מיועדת, ואני שמחה אם בזה שאני כותבת זה נותן איזה שהוא מושג איך לפעמים הפונדקאית רואה מעינייה את ההליך הכל כך רגיש ומורכב הזה שנקרא פונדקאות. בהצלחה
 
למעלה