שלום לכל הבנות
דבר ראשון, אני מאוד שמחה למצוא פורום כזה שמדבר על נושא כ"כ חשוב וכואב, אני מאוד שמחה שמצאתי אתכן כי עד היום הייתי דיי אבודה בכל הנושא הזה (המודעות למחלה היא מאוד נמוכה)... אז אני עוד לא עשיתי בדיקות סופיות לאנדו אך אני והרופאים שנבדקתי אצלהם כמעט בטוחים שזו הבעיה, אני משום מה פשוט מפחדת לעשות את הבדיקה ובאמת לדעת שזו הבעיה שבגללה אני סובלת כ"כ... אני כבר הספקתי לקרוא לא מעט וכל כך מפחיד אותי העניין של הפוריות שאני פשוט התכחשתי לעובדה הזו :S... כל מקרה אני הגעתי לתל השומר כשהייתי בצבא עקב כאבים לא נורמאלים בבטן התחתונה, עם כל התופעות הנלוות לאנדו... הרופא הראשון שלח אותי הבייתה כי חשב שרציתי להוציא גימלים... (אני מתה על הרופאים שלנו והרצינות שהם מגלים לכאבים של אחרים) כשהגעתי למצב שלפחות פעם בשבוע הייתי מגיעה למיון בבית חולים דרך הפניות של רופאים צה"ליים סוף סוף הם החליטו לבדוק והעלו השערה של אנדו, עשיתי MRI ואולטרהסאונד, התוצאה יצאה לא חד משמעית ואמרו לי שאני צריכה לעשות את הניתוח עם המצלמה (ברח לי השם
) ומאז אני דוחה את זה עברו מאז כבר 3 שנים, אני מרגישה יותר ויותר כאבים והפעם החלטתי לקחת את עצמי בידיים ולבדוק את הנושא עד הסוף, אז אני אשמח לקצת תמיכה מאלו שעברו וחוות את ההרגשה, אולי קצת טיפים... ובעיקר מקום לספר בו את הפחדים וההרגשות שלי בקשר לאנדו... התקבלתי??? אני מקווה שכולנו נרגיש הרבה הרבה הרבה יותר טוב ורק בריאות
שבוע מקסים, פושפושה
דבר ראשון, אני מאוד שמחה למצוא פורום כזה שמדבר על נושא כ"כ חשוב וכואב, אני מאוד שמחה שמצאתי אתכן כי עד היום הייתי דיי אבודה בכל הנושא הזה (המודעות למחלה היא מאוד נמוכה)... אז אני עוד לא עשיתי בדיקות סופיות לאנדו אך אני והרופאים שנבדקתי אצלהם כמעט בטוחים שזו הבעיה, אני משום מה פשוט מפחדת לעשות את הבדיקה ובאמת לדעת שזו הבעיה שבגללה אני סובלת כ"כ... אני כבר הספקתי לקרוא לא מעט וכל כך מפחיד אותי העניין של הפוריות שאני פשוט התכחשתי לעובדה הזו :S... כל מקרה אני הגעתי לתל השומר כשהייתי בצבא עקב כאבים לא נורמאלים בבטן התחתונה, עם כל התופעות הנלוות לאנדו... הרופא הראשון שלח אותי הבייתה כי חשב שרציתי להוציא גימלים... (אני מתה על הרופאים שלנו והרצינות שהם מגלים לכאבים של אחרים) כשהגעתי למצב שלפחות פעם בשבוע הייתי מגיעה למיון בבית חולים דרך הפניות של רופאים צה"ליים סוף סוף הם החליטו לבדוק והעלו השערה של אנדו, עשיתי MRI ואולטרהסאונד, התוצאה יצאה לא חד משמעית ואמרו לי שאני צריכה לעשות את הניתוח עם המצלמה (ברח לי השם