שלום לכל האופנוענועים....

שלום לכל האופנוענועים....

אהלן.... יש לי שאלה ... אני רוצה להוציא רשיון על אופנוע ( 500) ורציתי לדעת כמה שעורים צריך בשביל זה..? ( כי אני מתגייסת עוד חודש ולא בא לי לשלב את הלימודים עם הצבא...) תודה מראש..
 

doomaster

New member
בחודש יהיה לך קשה לעשות רשיון..

למרות שזה לא ממש לא אפשרי תלוי בך אם יש נסיון קודם.. אבל בכול מקרה אפ אני זוכר טוב בערך 15 שיעורים +-. אפשר פחות אפשר יותר ....תלוי רק בך (ובקומבינה אם המורה). בהצלחה. והכי חשוב תלמדי טוב ובלי לחץ לסיים מהר.... יש לנו מספיק מודעות אם נרות בזמן האחרון!
 

Shredingerscat

New member
אין בעיה להוציא רישיון תוך חודש

אפילו בלי ניסיון, השאלה איך את בללמוד דברים כאלה, איך את מסתדרת עם אופניים למשל? תנסי כמה שיעורים עם מורה טוב, לפי ההתקדמות תהיה לך תשובה. אני מכיר לא מעט אנשים שהוציאו רישיון בתוך שבוע-10 ימים (מצד שני מכיר גם מי שלקח לו חצי שנה).
 
תודה לשנייכם ../images/Emo13.gif

.... המממ... יש לי קליטה דיי זריזה... ( ניראה לי ).... את הרישיון לרכב שלי הוצאתי אמנם אחרי יותר מ-28 שעורים ( גם יותר מ-32 ) אבל זה קרה מיכוון שלקראת סוף השעורים שלי הוא החליף רכב והיה לי קשה להתרגל לקלאץ'....
בכ"א... תודה רבה... אה ועוד משהו
כמה בערך עולה שעור נהיגה ?
 

Shredingerscat

New member
את בבעיה

החליפו לי את הקלץ' באמצע, בלי להעליב, סתם תרוץ. תעלי על אופנוע ותתחילי להתאמן כאילו אין מחר, שניים שלושה שיעורים ביום, אם תהיה מוכנה אחרי שבוע, סבבה, אבל אם תצטרכי יותר זמן יהיה לך. מניסיון אחת הבעיות הקשות ביותר (ביחוד לבנות אבל לא רק) היא הבטחון העצמי על האופנוע, והפחד הזה משתק את הכל, קודם כל תפתרי ממנו.
 

יפית ב

New member
בתוך יום

אין בעייה להוציא רשיון נהיגה גם בתוןך יום כמו שאני יודעת זה יום שלם שרק מסתובבים עם האופנוע ואח"כ ניגשים לטסט אם הייתי יודעת זאת כשאני למדתי אז הייתי עושה את זה לי לקח שבועיים . תבררי בת"א
 

eyaleshet

New member
על 50 עשיתי ב3 ימים

על 500 ביומיים ומעל 500 ביום וחצי (טסט למחרת)
 

eyaleshet

New member
בדר"כ מי שקונה את האופנוע לפני

הרישיון עושה את זה מהר...
 
מנצל"ש

ביררתי היום לגבי שיעורים על 500: צריך 10 שעות על פי חוק והטסטים זמינים. מה שרציתי לשאול: האם 100 ש"ח זה סכום הגיוני לשיעור של שעה? אני יודעת שבגני התערוכה לוקחים 70 ש"ח- אבל זה לארבעים דקות ולא שעה. תתקנו אותי א אני טועה...
 

idandi

New member
קשה לך לעשות חישוב? ../images/Emo163.gif

לפי 70 ל-40 דקות זה יוצא לשעה 105 שקל. לכן 100 שקל לשעה זה סכום הגיוני.
 
לא קשה לי

לחשב, שאלתי על מקומות נוספים באיזור המרכז ואם אלו המחירים, כי אין לי מושג כ"כ. ואם כבר אני מפגינה בורות- עם אופנוע עד 500 זה אפשר לנהוג בכביש אילת על 300 קמ"ש?
צוחקת כמובן- כולה שאלתי שאלה פשוטה....
 
למעלה