שלום לכו-לם

  • פותח הנושא m!t@
  • פורסם בתאריך
בעייתיות........

שינוי אולי מתאימה לך, הרי היא ברובה מפלגת ימין וראש המפלגה שלה הוא אידיוט אנטי-ערבי שכזה... אבל יש בה גם חברים שמאלנים מבחינה מדינית - הבעייתיות הגדולה היא שעכשיו שחזרנו לשיטת הבחירות הפרלמנטריות, כלומר הצבעה בפתק אחד, אני משער ששינוי תשתייך לגוש חוסם ליכוד, כי בגוש הימני עם הליכוד יהיו ש"ס ויהדות התורה. אז בתור ימני מדיני תהיה לך בעייה עם זה. דבר שלישי - מה המצע החברתי כלכלי שלך? שינוי מפלגת ימין בנושא הזה. דבר רביעי - מה עמדתך לגבי שיווין להומוסקסואלים ונשים? דבר חמישי - אני מציע לך להגדיר את הדעות שלך, לקרוא את מצעי כל המפלגות ולמצוא את המפלגה המתאימה לך (אם בכלל)
 
מ......

אין לי בעיה עם הומאים או לסביות ואני בעד לתת להם מענה לכל בעיה זאת אומרת חינוך וכל הדברים הללו כמו נישואים אזרחים אני בעד חינוך כמעלה ראשונה ובעד אונברסיטה חינם אבל גם בעד צבא חזק אני נגד הסמים ולדעתי החינוך הכי חשוב כאילו לטפל בכל הבעיות שבחברה יפתרו תבעיות של המדינה לגבי כלכלה אני בעד כלכלה חופשית עם כמה שפחות שליטה של הממשלה בה
 
תראו איך אני הופך סיסמאות ל.....

אידאולוגיה חינוך חינם מול כלכלה חופשית - סוציאל-דמוקרטיה במובן מסויים, כלומר אתה מרכז מבחינה כלכלית, שכאן שוב אתה מתנגש עם שינוי כי שינוי מפלגת ימין כלכלית.
 
אז אולי אני ילך על מפלגת

העבודה וזהו?! ככה אני בערך 80% פתרתי! תקטע של הערבים וחרדים זה חלש כזה זאת אומרת עם לא חוטאים ברמה גבוה אז זה בסדר מקסימון נסמוך על שינוי בלי הקול שלי
 

tali_le

New member
אין כמו מפלגת העבודה... ../images/Emo8.gif

כל אחד יכול להזדהות איתם כי הם פשוט לא אומרים כלום...
 
תשמעי זה עדיף יותר

ממרצ שמוכנים לתת את כל ירושלים בשביל השקט שלהם בלי לעליב אין לך קווים אדומים העיקר לתת בשביל שקט וזה לא טוב!
 
אני כל כך אוהב אנשים.......

שממציאים למפלגה אידאולוגיה ואז תוקפים אותה כדי לתקוף. אני מציע שתקרא את מצע מרצ, אתה תוכל למצוא אותו בקישור לאתר מרצ שנמצא בתחתית הפורום הזה - אחרי זה אתה מוזמן לפתוח דיון על מה אינך מסכים במצע מרצ...
 
ביום שתמצא אידאולוגיה מאחורי....

מפלגת העבודה, אני אשמח לשמוע...... כרגע המפלגה היא בדיחה מהלכת עם שם שלא מתאים לה יותר... שכחה לחלוטין שיש לה אידאולוגיה והיא משמשת כמקום לגנרלים ובעלי הון לשעבר שרוצים לפנות לפוליטיקה לקבל תפקיד.
 
מעולם לא אמרתי סתם דברים ...

גם לא כאלו שקשורים לנאציזם. אני מצטערת שההצעה התמימה שלי העלתה בך כאלו אסוציציות, אני אפילו לא טיפה רמזתי שאתה טיפוס שואתי. רק לידע כללי, הגיתי את הביטוי "היטלריזם" לאו דווקא בהקשר הנאצי - אלא כביטוי שמטרתו להביע אנטי. אם אתה רוצה או לא רוצה, זה בהחלט מה שאתה מביע, ועל כן, אני עדיין מחזיקה בדיעה שאתה והביטוי הולכים מצויין ביחד, היטלריסט.
 

duducohn

New member
רצנו לתקן

גם שי וגם טלי רצו לתקן את הטעות המאד ברורה ... שים לב לזמנים שמופיעים ליד הודעות והתגובות. לפי זה תבין איזו "ריצה" זו היתה. שים לב ללשון של הביחד "רצנו" ו"קופצת לנו". בלשון המעטה זה לא בדיוק עצמאות מחשבתית.
 

tali_le

New member
אני אגיד שוב...

שאם יש לך כוונה להתנהג כדמגוג זול אז חבל לך על הזמן... היית מאמין שיש סיכוי ששני אנשים מתוך כ- 30 חברי פורום קבועים יהיו מחוברים לרשת באותו זמן? וששני חברי תנועה (שעיקר עיסוקם הוא או היה החלק החינוכי בתנועה)יזעמו כשמישהו טוען שהפעילות שלהם היא שטיפת מוח?!? לא יאומן כי יסופר..
 

duducohn

New member
"שטיפת מוח"

א. אני מציע להפסיק עם הגידופים וההשמצות האישיות למשל, "גאון...". למשל, "דמגוג זול" ולהתייחס רק לגופם של טיעונים. ב. הזעם והכעס לא מחפה על אי מענה לטיעוני. מי שהשתמש בביטוי "שטיפת מוח" זה חברים אחרים בפורום שאני מניח שהם חברים שלך. אני ממשיך לטעון שלא כדאי שאותו בחור יצטרף לגוף פוליטי גם אם הוא נוער מרץ, כי זה יפגע בעצמאות מחשבתו. ג. לגבי ציטוט " ... היית מאמין שיש סיכוי..." היה כדאי שתקראו את תגובתו של שי למעלה. הרי הוא זה שמודה ציטוט "רצנו לתקן".
 
חמודי...

אני יודע שקשה לשים לב בזמן שקוראים אבל הציטוט של טלי :... היית מאמין שיש סיכוי..." זה נאמר בציניות ובוא נסיים את העסק הזה כך: נוער מרצ זהו גוף חינוכי פוליטי שבא לעזור להפרות את מחשבותיהם של פעיליו ישנם אנשים שלא יכולים או רוצים להתעקלם בכל גוף חברתי חינוכי של אנשים ואנחנו (אני) לא מכריחים אף אחד. אז אני ממליץ בחום לכל אחד להצטרף לנוער מרצ ולהפרות את מחשבתו בדרכו שלו. ולסיכום "ימותו הקנאים"!
 
למעלה