Daria Svet
New member
שלום לכולן!
אני מחפשת המלצה ללק וורוד בייבי שנראה על הציפורניים כמו שהוא נראה בתוך הבקבוקון, כלומר, שהפיגנמט שלו מספיק חזק בשביל שהוא יראה וורוד באופן מובהק ולא שקפקף עם נטייה לוורדרד. קניתי לאחרונה את 370 של קרליין ואת 251 של שיק. אז עם הלק של קרליין, הצלחתי להגיע לזה שהוא נראה וורוד על הציפורניים אחרי 3 שכבות וזה עדיין לא וורוד מספיק, חיוור מדי ושל שיק פשוט נראה כמו לק בצבע של הציפורניים. תודה מראש על התשובות!
אני מחפשת המלצה ללק וורוד בייבי שנראה על הציפורניים כמו שהוא נראה בתוך הבקבוקון, כלומר, שהפיגנמט שלו מספיק חזק בשביל שהוא יראה וורוד באופן מובהק ולא שקפקף עם נטייה לוורדרד. קניתי לאחרונה את 370 של קרליין ואת 251 של שיק. אז עם הלק של קרליין, הצלחתי להגיע לזה שהוא נראה וורוד על הציפורניים אחרי 3 שכבות וזה עדיין לא וורוד מספיק, חיוור מדי ושל שיק פשוט נראה כמו לק בצבע של הציפורניים. תודה מראש על התשובות!