שלום לכולן!

Daria Svet

New member
שלום לכולן!

אני מחפשת המלצה ללק וורוד בייבי שנראה על הציפורניים כמו שהוא נראה בתוך הבקבוקון, כלומר, שהפיגנמט שלו מספיק חזק בשביל שהוא יראה וורוד באופן מובהק ולא שקפקף עם נטייה לוורדרד. קניתי לאחרונה את 370 של קרליין ואת 251 של שיק. אז עם הלק של קרליין, הצלחתי להגיע לזה שהוא נראה וורוד על הציפורניים אחרי 3 שכבות וזה עדיין לא וורוד מספיק, חיוור מדי ושל שיק פשוט נראה כמו לק בצבע של הציפורניים. תודה מראש על התשובות!
 

LOLI152

New member
יש אחד ללה-צ'אט..

מספר 113.. אם אני לא טועה שמו pink romance.. אני יכולה להביא תמונה מחר... (זה מהאוסף, צריך לצלם וכ'ו..)
 

real muslim

New member
אני לא יודעת אם זה בדיוק מה שאת מתכוונת

האמת שאני די משוכנעת שלא, אבל ורוד מהמם ועדין שאני מתה עליו הוא הstrawberry icing של סאלי. מצרפת סוואצ מהרשת.
 

Daria Svet

New member
זה פחות או יותר הכיוון,

אולי טיפה יותר בהיר וכמובן ללא נצנצים. תודה!
 

real muslim

New member
אל תשכחי לעדכן

אבל בא לי לרכוש אותו רק בגלל השם
 

poynter

New member
ברור!

וגם אני זכרתי אותו רק בגלל השם שלו.. כנראה ששמות כן חשובים למרות הכל
 

Daria Svet

New member
תודה על כל התשובות!

אני בהחלט אבדוק את האופציות שהועלו פה!
 
למעלה