שלום לכולן
שלום לכולן, אני בת 33 סובלת מציסטה בגודל של כ-4.5 ס"מ, הנראית כאנדומטריומה באחת השחלות. מנסה להיכנס להריון, כרגע באופן טבעי (זה מה שנקרא אופטימיות...). מתלבטת אם יש צורך בניתוח להסרת הציסטה או להמשיך ולנסות ולעבור לטיפולי פוריות במידה ולא ילך.האם למישהי יש המלצה על רופא באזור המרכז המבין גם באנדומטריוזיס וגם בפיריון? אני שייכת לקופ"ח "מכבי". דרך אגב חשוב לי שיהיה רופא נחמד ואנושי ושתהיה לו סבלנות לשאלות שלי. ( הרופא הנוכחי שלי הוא אולי מקצועי, אבל די מגעיל...) תודה.
שלום לכולן, אני בת 33 סובלת מציסטה בגודל של כ-4.5 ס"מ, הנראית כאנדומטריומה באחת השחלות. מנסה להיכנס להריון, כרגע באופן טבעי (זה מה שנקרא אופטימיות...). מתלבטת אם יש צורך בניתוח להסרת הציסטה או להמשיך ולנסות ולעבור לטיפולי פוריות במידה ולא ילך.האם למישהי יש המלצה על רופא באזור המרכז המבין גם באנדומטריוזיס וגם בפיריון? אני שייכת לקופ"ח "מכבי". דרך אגב חשוב לי שיהיה רופא נחמד ואנושי ושתהיה לו סבלנות לשאלות שלי. ( הרופא הנוכחי שלי הוא אולי מקצועי, אבל די מגעיל...) תודה.