שלום לכולן!!! מה דעתכן?

גיל.

New member
שלום לכולן!!! מה דעתכן?

בפורום שלי מתנהל וויכוח שיכול לעניין אתכן. אני מצרף קישור להודעה האחרונה שלי בעניין ומחכה לתגובות! ביי!
 

sista

New member
יש לי שאלה: מה אנחנו עושים עם זה?

מפסיקים לנהל שיחות בין גברים לנשים? ממשיכים לדבר בידיעה שאיש אינו מובן אפילו בחלקו? מחליפים את שיעורי ההתעמלות של הבנים בשיעורי רגישות? מה? לפני ואחרי ג`ון גריי גברים ונשים דיברו, הבינו או לא הבינו איש את רעותו, למדו משהו זה מזה, וחיו להם מי באושר ומי בעושר. והנה תיאוריה שאני פיתחתי: אישה שהיא לגמרי מנוגה וגבר שהוא לגמרי ממאדים, אלו שני טיפוסים שאותי לא יעניינו במיוחד. כל מי שרוצה יכול להיכנס לחלליתו ולתור לו את הגלקסיה. בכל כוכב, שפה שונה. למשל, פלוטו - כוכב הכלבים - שפה מאוד מעניינת. מרקורי - כוכב הילדים - גם הוא מעניין ביותר. היתרון שלנו, שקיבלנו בחינם, זה המוח והאפשרויות האדירות שבו, אז קדימה, כולם, לחלליות!
 

גיל.

New member
סוף סוף!!!

זו בדיוק התשובה שלא ידעתי שרציתי לקרוא! קלעת בדיוק למילים שחיפשתי ולא מצאתי (גבר יו נואו...). זה למעשה הדבר שאמור לצאת מכל מה שכתבתי ומכל מה שאמרתי! ברור שכל אחד מאיתנו חופשי לכנס לחללית וללכת לטייל ``Where no wo/man had gone before``! הרי זה מה שכל כך יפה בעניין! אנחנו שונים, על זה אי אפשר לערער. אם היינו דומים מדי, אני חושב שהיה דיי משעמם... לא? מה שמזכיר לי הודעה שכתבתי בפורום לסביות לא מזמן, אבל פירסמתי אותה לדעתי גם כאן באיזשהי הודעה די לא מזמן (ממש לפני פחות מחצי שעה). אני חושב, סיסטה, שתהני ממנה. המון תודה על התגובה! גיל.
 

ציפי ג

New member
כטום בוי מאוד פטפטן

שיש לה מבחר גברים לבדוק את נכונות התאוריה של ההבדלים בין גברים לנשים, אני חייבת להסכים איתה. על אף כמובן שיש הרבה יוצאי דופן. העובדה שהשיח בין הגברים לנשים מתנהל בצורה אחרת אינו מצביע על חוסר יכולת תקשורת, אלא על מחויבות לשים לב אחד לשני. העובדה שיש אנשים שמתכחשים לזה, נובע או משום שהם לא נכנסים למסגרת הכללית, ונמצאים בגדר היצואים מן הכלל, או משום שהם מקנאים בצד השני על יכולתיו. שכן, לכל צד יש את המעלה שלו.
 

augustus

New member
השוני

אני בטוחה שיש שוני, ואני גם בטוחה שלא נוכל לשים עליו אצבע עד שלא ינוטרל הלחץ החברתי שגורם לנשים וגברים להתפתח בדרך מסוימת. המחשה: אינני יודעת האם נשים אכן ניחנו מלידה בכישורים טכניים פחותים מאלה של גברים, או שיש משמעות לכך שמגיל אפס הילד יושב על ברכי אביו כשזה נוהג, והילדה נמצאת עם אמה במטבח ועוזרת לה לבשל ולסדר. אבל סביר להניח ששוני קיים - רק שכאמור איננו יודעים מה מולד ומה נרכש.
 

ציפי ג

New member
איזה ילד יושב היום על ברכי

אביו ונוהג??? סבתא שלי התחילה לנהוג בגיל 14. היא מספרת שיום בהיר אחד הגיע אחיה פרדי הביתה עם אוטומוביל, ושאל מי רוצה לנהוג, בהיותה בת ראשונה אחרי 4 בנים, וטום בוי אמיתית, היא היתה הראשונה למתנדבות. ומגיל זה ועד גיל 80 היא נהגה. כאשר היא עלתה ב-48, הם הביאו איתם מכונית סברה פתוחה, וסבתא שלי נהגה ברחובות תל אביב ושערה מתבדר ברוח. היא מספרת שאנשים עצרו את הרכב ואמרו: אשה נוהגת. סבתא שלי גם היתה אשה של מברג ומפתח שבדי. השוני בין גברים לנשים הוא הרבה יותר רחב מאשר מי יות טכני ומי פחות, מי יותר דברן ומי פחות, מי בעל כושרים מתמטים יותר ומי פחות. כי בין כל האנשים ברור שזה גם נטיה מולדת וגם חינוך. אבל חד משמעית המכלול הוא שונה.
 
למעלה