שלום לכולן! זהו, אני בבית! חזרתי אתמול אחרי

minimousegi

New member
שלום לכולן! זהו, אני בבית! חזרתי אתמול אחרי

הזריקה להמסת העובר שהיא בעצם זריקה כימוטראפית והפעולה שלה זהה. אני מרגישה רע בעיקר בלב... אני עושה הפסקה עכשיו של לפחות 3 חודשים אז נראה לי שאני אתחיל לטפל בעצמי עם גלופג' וכאלה ואטפל בעצמי... עכשיו גילתי שבמהלך הטיפולים העלתי בין 5-7 קילו... אני בבית! זה הכי הכי חשוב! שבת שלום!
 
יופי שחזרת מיני

אני מקווה שתתאוששי במהרה!
 

libe3

New member
היי מיני יקירתי

כל מצער לשמוע... העיקר שאת אחריי, מאחלת לך התאוששות מהירה.
 

c h i p a

New member
ברוכה השבה

מאחלת לך התאוששות מהירה, שתעברי את זה הכי קל שאפשר עם כל הצער שיש בזה.
כל כך רוצה גם הפסקה אבל ההגיון לא נותן לי...
 

ספרייט 7

New member
חיכיתי לשמוע מימך.. דאגתי..

תאמיני לי יש לי דמעות בעיניים לראות את ההודעה שלך, כמה מצער, העיקר שעלית על זה בזמן, ואת אחרי! שולחת חיבוק, הרבה אופטימיות, והלוואי הלוואי הלוואי שתקבלי פיצוי, של הריון טבעי בלי טיפול הורמונלי, על כל הרע שעברת עד עכשיו.. תבשרי רק טוב.. ובשורות טובות.. תצברי כוחות.. נשיקות ושבת שלום..
 

פוליפז

New member
הי מיני

צר לי על השבר שבלב. אין לי מלים שיכולות לנחם. אני רק רוצה לאחל לך מקרב לב שתרפאי מהר ושתשובי לאיתנך כי אכן הגוף עבר טראומה ולא כל שכן הנפש. אני ממש מקווה שהסיוט יישכח ותצליחי לרדת ועם המטפורמין תצליחי להחזיר את הגוף לכוחות חדשים שיקחו את המשפחה שלך למחוזות חדשים של התרחבות ואושר. עוד יבואו ימים טובים. אנחנו נתקלים בשיעורים שלא ידענו שהחיים יזמנו לנו. אולי זה מתוך נסיון להראות לנו עד כמה אנחנו יכולים, בעצם, להיות חזקים. שיהיה לך כל טוב ונהיה בקשר. אוהבת, פולי
 
../images/Emo24.gif

אני שולחת לך בכוונה חיבוק מחייך ולא חיבוק עצוב, כי באמת הכי חשוב שאת בבית, ובריאה פיזית. אני יודעת שלרוב מילים לא מנחמות ולכן שולחת עוד
 
....

רק רציתי להגיד לך שאני מעריצה אותך על זה שלמרות כל הכאב בסוף את רושמת בעידוד "אני בבית! זה הכי הכי חשוב!" אשרייך... הרבה בריאות ואושר:)
 

minimousegi

New member
תודה רבה לכן כולכן ביחד ואחת אחת! התגובות

שלכן מעודדות מאוד! אני לא אדם (או חווה מה שלא יהיה חח) חזק אבל אין לי הרבה ברירה. אני יכולה רק לאחלשאף אחת לא תדע מה זה!
ענק!
 
היי מותק

שמחה לראות שאת חזרה בבית ושזה מאחוריך. בטח שני הגברים שלך שמחו כל כך שחזרת. אני מתארת לעצמי איזה כיף זה שיש מישהו קטן שמחכה ומחכה לזה כבר בעצמי. מקווה שזה יעבור מהר ובלי כאבים, ושהפעם הבאה שלכם תהיה יותר מוצלחת. הגוף שלך יודע ויכול. אני מאמינה בך. מצטערת שאני לא כותבת הרבה ושלא יצא לי להגיב לכל החדשות. אני גמורה מעייפות וגם עכשיו כשאני כותבת אני מפנטזת על הספה בסלון. תמשיכי לנהל את הפורום כמו שאת יודעת! לי יש היום דקירות ברחם מהבוקר. מדי פעם כאילו דקירה קטנה כואבת כזאת, בדרך כלל באותו איזור. זאת תחושה לא מוכרת, צלצלתי לאחיות לשאול אם לבוא להיבדק כי לא ידעתי אם להתעלם או לא, למרות שאני חושבת כל הזמן - שאם הייתי הולכת להיבדק - מה הם כבר היו יכולים לעשות? אני צריכה לתת לטבע לעשות את שלו ומה שיהיה יהיה. נכון? לא דיממתי אבל היה לי פעם אחת כתם חום קטן בניגוב ואני יודעת שזה נורמלי אבל זה קצת הלחיץ אותי בכלזאת. שלכן שמיסטה.
 

minimousegi

New member
תהני מהעייפות! את זה הכי אהבתי בהריון של עופר

היכולת לישון בכל מצב! הדקירות שאת מתארת הן בדרך כלל נגרמות מההרחבות של הרחם וזה קצת יותר יציק ויכאב כשהרחם תרצה לצאת החוצה מהאגן... שימשיך ככה!
רק בשורות טובות! (אני מהממרת על בת)
 

minimousegi

New member
באיחור (רק עכשיו שמתי לב) אני בסדר הבטא יורדת

לאט לאט...וזהו...מחכים...
 
למעלה