שלום לכולם

אורנה40

New member
שלום לכולם

רציתי לומר שאני ממש נהנית מהמתכונים בפורום הזה. הכנתי אתמול עוגיות טחינה של פירגה ויצאו ממש יאמי הכנתי אתמול גם עוף יום שישי של פירגה (למרות שהיה יום ראשון חח חח) ויצא גם ממש יאמי היום הכנתי מרק עגבניות מהמאמרים של פירגה ויצא גם יאמי ומוקפץ סיני סתם מהראש ללא מתכון ושניצלים. בקיצור פירגה מככבת במטבח שלי לאחרונה ועל כך תודה... יום טוב לכולם
 

pirge

New member
תודה פלאות. עם עוגת שוקולד צ'יפס שק

שקדים שלי. חן חן על תשומת ליבך.
 
למעלה