שלום לכולם!

Lila24

New member
שלום לכולם!

היום נתקלתי בפורום הזה לראשונה, איזה יופי! יש לנו חמוסה כבר שנה וחצי אנחנו מתגוררים בניו יורק. בעוד שבוע אנחנו חוזרים לארץ וחומוס כמובן באה איתנו! ממש נחמד לגלות שחמוסים נפוצים בארץ היום... אז אני מניחה שיש אוכל לחמוסים בארץ ואין מה לדאוג.... ומקווה שיהיה עוד מפגש אחרי שנגיע לארץ הנה שתי תמונות של הקטנה.... הציפורניים מכוסות בספוג אחרי שהיא חפרה לנו בתוך הספה
 
ואיייייייייייייייייי

יש מצב את מביאה לי חמוס אנגורה משם?????????????????????????????????????? אני אתן הכלללללללללללללללל אני אתן את הדם שלי!!!!
וברוכה הבאה לפורום, יש לך חמוסה מדהימה.!!!!!
 

Sweet Fantasy

New member
אי אפשר לארגן אישור בשבוע

למיטב ידיעתי, וזה מאוד יקר כל העסק (להטיס ואישורים) לכותבת, נשמח שתגיעו ותקחו חלק במפגשים, היא בטוח תהייה מרכז העיניינים בעיקר בגלל שהיא תהייה החמוסה היחידה במפגש ואולי גם בארץ בצבע גירית כסוף\פנדה (איך אתם מגדירים אותה?) האם היא מעוקרת?
 

Lila24

New member
הכל מוכן לנסיעה....

יש לה את כל האישורים ואפילו כבר כרטיס טיסה
מוכרים פה רק חמוסים מסורסים ומעוקרים..... בתעודה לידה שקיבלנו רשום על הצבע garyish.....אז היא די אפורה אבל בחורף הקר פה היא הופכת לכמעט לבנה לגמרי. חמוסה בהפרעה - תודה רבה
 

Sweet Fantasy

New member
(כתבתי לחמוסה בהפרעה)

בנוגע לאישורים, לא תוכלי להביא לה חמוס (בתאוריה) בגלל ששבוע לא מספיק לאירגון אישור והכל
אצלינו הצבע שלה נקרא גירית, לא יודעת אם אתם מעודכנים אבל בכ"מ בארץ יש רק סייבל אלבינו וקינמון וכל צבע אחר הוא נדיר. וסתם שאלה - אי אפשר להשיג שם חמוס לא מעוקר\מסורס?
 

magic of fairy

New member
אמא. דייייייי. אין מצב. זה ממש ממש

חלום רטוב שהתגשם!!! חובה לראות!!! יו. צריך לעשות לה בוק. אמא. חבל שאי אפשר להביא אחד או אחת לא מסורס או מעוקרת. יו אני מקנאה אש. איזה יפה. אלוהים. איך השגת אישורים ואחרים לא מצליחים? כמה עלה לך?
 

Sweet Fantasy

New member
מי לא מצליח?

זה לא בעיה להדיג אישורים פשוט צריך לעשות את זה "לפי הספר"
 
אוף אוף...

מה זה יותר מ 1000 שקל ?
טוב נו ברור שיותר... ואי אני כלכך רוצה... פשוט אין לי מילים לתאר את הרצון הזה...
 

Sweet Fantasy

New member
1000 דולר אולי ../images/Emo3.gif

ולשאלה ששאלת את ג'ס.. אין בעיה לייבא לארץ (בלי אף אחד שטס) כל עוד יש לך מספיק כסף לאישורים לטיסה ולחמוס עצמו + צריכה לפנות לאנשים המתאימים, זה לא קל זאת פרוצדורה.. עדיף ללכת לשם ולעשות הכל לבד לברר והכל מאשר מרחוק. (אחרי השירות?
)
 
אבל

איך אפשר לייבא חמוס כשלא יודעים איך הוא נראה וכאלה? לאנגורה יש כמה צבעים ... כאילו לאן אני צריכה לפנות? תנו לי טלפונים!@@# חחח.. פעם הבאה אם מישהוא מהפורום נוסע לחו"ל שיודיע!!! אפשר להזמין גם מוצרים וכאלה...
 

Sweet Fantasy

New member
זה הרעיון

וזה גם מה שג'סי רשמה, הרי פה אנחנו תמיד ממליצים ללכת ולראות את הבית גידול וכו'.. אז במה זה שונה? זה לקנות חתול בשק, ולקחת סיכון, תארי לך שתוציאי 3000 שקל ותקבלי חמוס שימות אחרי חודש או במקרה הטוב תצטרכי לטפל בו בעוד 1000 שקל אצל וטרינר, עדיף לבקש ממישהו שנוסע\ לחסוך ובאמת לנסוע לבד.
 

Lovable Stray

New member
לא ממליצה לאמץ אנגורה

חשבתי על להביא אנגורה כשהחלטתי לאמץ שוב חמוס אבל אחרי קראית מספר מאמרים התברר שהם חמוסים בעלי פגמים גנטיים חמורים בנוסף, הרבה פעמים בעלי בעיות התנהגות. כדי ליצור את הפרווה היפה הכליאו המון חמוסים בעלי קירבה גנטית, רובם לא עוברים את גיל השנתיים - שלוש. את יכולה לחפש עליהם מאמרים ברשת, רוב המגדלים המקצועיים מתנגדים להרבעות של חמוסי אנגורה.
 

Lovable Stray

New member
על אנגורות

They are considered highly undesirable due to the multiple congenital malformations and poor temperaments which may occur. Knowledgeable and ethical breeders are striving to produce quality, healthy and long lived ferrets, with good temperaments, so no such breeder would even consider breeding such a ferret. They are banned from AFA shows, due to their serious physical and mental defects. For every Angora ferret kit which survives, many are stillborn or must be euthanized due to their severe defects. Angora mothers do not produce sufficient milk so their surviving offspring must be fostered to a "normal" ferret jill whose own offspring are usually killed.
 

Lovable Stray

New member
יש בית גידול

שנקרא קליפורניה פרטס ששולח גורים גם לישראל. (העלות הסופית היא בסביבות 2500)
 

Lovable Stray

New member
שקל

חמוס אנגורה עולה בסביבות ה500 דולר וכל הפרוצדורות בסביבות האלף ש"ח. יחסית זה כלום. כמעט הבאתי לבן עם עיניים שחורות או כחולות אבל בסוף החלטתי שלא. דבר ראשון כל הגורים עוברים סירוס/עיקור בגיל חודש כולל הסרת בלוטות (מה שכבר הדליק לי נורא אדומה בקשר למגדלת) ודבר שני זה שהיא לא ציינה שום בעיות מיוחדות אצל האנגורות ומגדלים שמנסים להסתיר דברים לא ממש גורמים לי לתת בהם אמון, בכל זאת, מדובר בקניית חיה על סמך תמונה בלבד. מה אני אעשה אם יגיע גור חולה/שונה ממה שהבטיחו? זה לא כאילו אני אשלח אותו בחזרה.
 
למעלה