שלום לכולם

דולב22

New member
שלום לכולם

שמי דולב, אני בן 22 מגן יבנה. אני חובב היסטוריה. לאחרונה העליתי אשכול היסטוריה בפורום בקסטריט בויז בהייד פארק, פורום שאני מנהל מזה חודשיים וחצי, ורציתי לדעת היכן אני יכול למצוא אירועים (המסודרים לפי תאריכים) חוץ מהאתר בעברית של ערוץ ההיסטוריה. בתודה מראש, דולב.
 
למעלה