שלום לכולם...

עדי980

New member
שלום לכולם...

היי, רק היום גיליתי את הפורום הזה ורציתי לומר שלום לאנשי הטורי בישראל. אני עדי, מעריצה מושבעת של טורי כבר 8 שנים... היה לי את העונג לפגוש את הגברת כמה פעמים השנה והיא פשוט מתוקה. כיף לראות שיש מקום לדסקס על טורי גם בעיברית.
 

רות אן

New member
תגידי...

יצא לך לדבר איתה? ובכלל, בכמה הופעות היית? אה, וברוכה הבאה לפורום...
 

עדי980

New member
תודה רבה על קבלת הפנים...

כן, יצא לי לדבר איתה כמה פעמים, היא ממש חמודה. ראיתי אותה בתכניות טלויזיה (הייתי בקהל הכוונה) שהיא הופיעה בהן לקידום של האלבום והספר בחודש פברואר השנה, בשיחה שהיא קיימה עם אן פאוארס ובחנות הספרים שהיא חתמה על הספר ל-300 מעריצים והקדישה זמן אישי (אפילו 2 או 3 דקות שזה המון) לכל אחד. אח"כ באפריל הייתי ב-3 הופעות ואח"כ בקיץ בעוד 7 הופעות. היה מדהים ואני ממליצה לכולם להתחיל לחסוך מעכשיו לסיבוב הופעות הבא ב-2007
 

רות אן

New member
אני חוסכת מהיום!

את לא יודעת איזו פנטזיה זו בשבילי להיות בהופעה שלה, או לדבר איתה.. ואני בטוחה שלעוד כמה פה... שלא יגידו שאני מעריצה אותה... אני מתה להרגיש שהיא אמיתית, את יודעת למה אני מתכוונת? ואם תהיה אינטראקציה בינינו, אני ארגיש שהיא ממש אמיתית..
 

רות אן

New member
ותודה על התמונות!

תמיד יש את הכושי המעצבן שמנסה להפריד בינה ובין המעריצים... אופס... לא אומרים כושי, נכון? שתיי התמונות הראשונות צולמו על ידך?
 

עדי980

New member
לכושי יש שם... קוראים לו סמיתי והוא

לא מעצבן בכלל, הוא בחור מקסים והוא לא מפריד בין טורי לבין המעריצים בכלל... אפשר לראות בתמונה המצורפת שהוא מביא אותה אל המעריצים והוא כזה חמוד... הוא אוסף מכולם את הדברים שהם מביאים לטורי
והוא ממש חביב ואדיב וממש משתתף בצערם של המעריצים אם טורי לא יכולה לצאת להגיד שלום לפני ההופעה.
 

פלוטו24

New member
ברוכה הבאה! ../images/Emo140.gif

כן ירבו המצטרפים. איזה כיף לך שפגשת את טורי. היו לי חלומות על זה. זה נשמע שהיא באמת אוהבת את המעריצים ומנסה להעניק זמן פנוי לכל אחד ואחד מהם. בגלל זה אני עוד יותר מעריך אותה עכשיו. אחד מחלומותיי הוא לצפות בה בהופעה. אני מתפלל ששנה הבאה היא תחליט לבוא לארץ ולא תבריז ברגע האחרון כמו השנה. בע"ה.
 
למעלה