b e n k i d
New member
שלום לכולם...
שוב שלום לכולם ! רציתי לשאול שאלה לגבי מסיבה בניצנים שיש היום . הולכים להיות שם המון אומנים כמו טיאסטו אינפקתד אסתריקס וכו' אני מאוד רצה ללכת אבל אני לא יודע איפה אפשר לקנות כרטיסים . מישהו יודע אולי איפה אני יכול לקנות כרתיס באינטרנת? אם כן אני יודה לו בתודה מראש !
שוב שלום לכולם ! רציתי לשאול שאלה לגבי מסיבה בניצנים שיש היום . הולכים להיות שם המון אומנים כמו טיאסטו אינפקתד אסתריקס וכו' אני מאוד רצה ללכת אבל אני לא יודע איפה אפשר לקנות כרטיסים . מישהו יודע אולי איפה אני יכול לקנות כרתיס באינטרנת? אם כן אני יודה לו בתודה מראש !