DEMOSTHENES79
New member
שלום לכולם.
אני כבר שנים לא שיחקתי D&D ואני מחפש חבורה בדרום. מישהו מכיר? ןחוץ מיזה , היי לכולם, הצטרפתי...
אני כבר שנים לא שיחקתי D&D ואני מחפש חבורה בדרום. מישהו מכיר? ןחוץ מיזה , היי לכולם, הצטרפתי...