שלום לכולם.

DEMOSTHENES79

New member
שלום לכולם.

אני כבר שנים לא שיחקתי D&D ואני מחפש חבורה בדרום. מישהו מכיר? ןחוץ מיזה , היי לכולם, הצטרפתי...
 

DDN

New member
ברוך הבא לפורום!

מקווה שתהנה משהותך כאן.
 
למעלה