שלום לכולם !

IRAME

New member
שלום לכולם !

כבר כמה זמן שאני נכנסת לפורום וקוראת ורציתי לשאול האם אתם גם נפגשים ,בילויים משותפים עם ילדים וכו' או שזה רק מענה לשאלות בנוגע לזכויות של חד הוריות ? אשמח לשמוע אותכם
 

m i c h a l i

New member
אם תהיה היענות - בשמחה

נעשו ניסיונות בעבר למפגשים ואף התקיימו כמה. אשמח אם תביעו רצון לשוב ולהיפגש
וברוכה הבאה
 

IRAME

New member
מישהו צריך ליזום כדי שתהיה הענות

ואני בתור חדשה פה לא מרגישה מספיק נוח ליזום מפגש . אולי מישהי מהוותיקות תקח את היוזמה לידיה?
 

m i c h a l i

New member
את וגם כל אחד אחר מוזמן להציע

אני מוכנה לעזור באירגון... בימים אלה אני קצת עסוקה אבל אם תהיה היענות אשמח לעזור
 
למעלה