שלום לכולם ! כבר כמה זמן שאני נכנסת לפורום וקוראת ורציתי לשאול האם אתם גם נפגשים ,בילויים משותפים עם ילדים וכו' או שזה רק מענה לשאלות בנוגע לזכויות של חד הוריות ? אשמח לשמוע אותכם