וואייי שמעתי איזה שיר של פיונרל..
באם!! ... איזה אנשים לא כישרוניים ... נשמע כאילו הם מנסים לחדש משהו בריפים שלהם.. משהו שישמע אחר משאר הלהקות .. אבל לא יוצא להם .. הם פשוט רגילים, עוד להקה, וזה חבל, אם אתה בתור מוסיקאי מבין שאתה הולך לעבוד קשה ולא לשנות משהו או לחדש משהו או לתרום איך שהוא לאוזן של הקהל האלטרנטיבי אז פשוט אל תעשה את זה!! לא יאומן, עשירים, זה מה שהם, מוציאים דיסק לחינם... (בעצם הם יעשו מזה כמה בוחטות, עכשיו אני מבין!!.. טוב לא חשוב, תשכחו ממה שרשמתי למעלה)... כוסומו המסחור...