שלום לכולם....

GodDamnet

New member
שלום לכולם....

שלום לכולם אני חדש בפרום... הוא ממש אדיר!!!!! קיבלתי פה מלא שמות חדשים של להקות... Finch הם ענקיים!!!! אני מחפש עוד להקות בסגנון שלהם... יש הצעות?
 

natuskit

New member
כההה פינץ' שולטים !!

אבל יש להם איזה שיר אחד פייייי נשרט בראש !! אממ פינץ' זה אמו קור כזה אז יש את אלה בסגנון: Saosin Silverstein Story Of The Year The Used Funeral For A Freind להקות שאני ממש ממש אוהבת.. תנסה [=
 

tamirpetito

New member
וואייי שמעתי איזה שיר של פיונרל..

באם!! ... איזה אנשים לא כישרוניים ... נשמע כאילו הם מנסים לחדש משהו בריפים שלהם.. משהו שישמע אחר משאר הלהקות .. אבל לא יוצא להם .. הם פשוט רגילים, עוד להקה, וזה חבל, אם אתה בתור מוסיקאי מבין שאתה הולך לעבוד קשה ולא לשנות משהו או לחדש משהו או לתרום איך שהוא לאוזן של הקהל האלטרנטיבי אז פשוט אל תעשה את זה!! לא יאומן, עשירים, זה מה שהם, מוציאים דיסק לחינם... (בעצם הם יעשו מזה כמה בוחטות, עכשיו אני מבין!!.. טוב לא חשוב, תשכחו ממה שרשמתי למעלה)... כוסומו המסחור...
 

Koshka666

New member
אוי ממש לא...

הם להקה מדהימה:) אימוקור חמודישים! עוד בסגנון אני ממש ממליצה על KIDS IN THE WAY כנראה שלא שמעת את השיר הנכון שלהם.. אה, ואם לא אהבת כל מה שרשום, תמיד יש כושים עם דיסטורשן.. סקיןדרד..חחח :) יאלה אם אהבתם את קידס אני אמליץ לכם על עוד להקות, אני גם משדרת אימו בבלוג טיבי.. :) כרמל.
 

maxbass

New member
אם כבר אימו וכאלה...

אז האלבום: Keepsake - Things I Would Say ממש ממש טוב לדעתי... קצת אימו, קצת סקרימו.... ממש מעולה! (כל שאר האלבומים שלהם זה סתם אימו משעמם)
 
אני שונאת להמליץ על שירים לבד..אבל

הנה כמה: Helena To The End I'm Not Okay (I Promise) The Ghost Of You Thank You For The Venom לדעתי כל שיר האלבום Three Cheers For Sweet Revenge מדהים..האלבום הראשון שלהם זוועתי...כי הם היו בחברת הפקות אחרת..קיצר תוריד שירים מהאלבום שכתבתי או מהרשימה למעלה..
 

tamirpetito

New member
חחחחחחח

אמו זה בסדר.. יש כמה להקות נחמדות ... אבל לא יותר מידי...
 

itamar argaman

New member
פינץ' להקה בת זונה!

ברוך הבא!!
 
למעלה