שלום לכולם...
קוראים לי שושי. אני באה ממשפחה חד הורית, ואני לומדת שנה ראשונה עבודה סוציאלית באוניברסיטה חיפה. בחרתי לעשות עבודה על משפחה חד הורית, הקשיים, היתרונות, החסרונות, דרכי התמודדות וכו'. רציתי לשאול אותכם אם זכורה לכם כתבה שקראתם (איזשהי) בהקשר של משפחה חד הורית בזמן האחרון (שנה אחרונה). בגלל שאני צריכה לצרף 3 כתבות ואני לא מצליחה למצוא. אודה על כל עזרה. תודה תודה תודה רבה מראש.
קוראים לי שושי. אני באה ממשפחה חד הורית, ואני לומדת שנה ראשונה עבודה סוציאלית באוניברסיטה חיפה. בחרתי לעשות עבודה על משפחה חד הורית, הקשיים, היתרונות, החסרונות, דרכי התמודדות וכו'. רציתי לשאול אותכם אם זכורה לכם כתבה שקראתם (איזשהי) בהקשר של משפחה חד הורית בזמן האחרון (שנה אחרונה). בגלל שאני צריכה לצרף 3 כתבות ואני לא מצליחה למצוא. אודה על כל עזרה. תודה תודה תודה רבה מראש.