שלום לכולם

haviva5

New member
שלום לכולם

אני רוצה לעבור ניתוח מתיחת בטן האם יש מישהי שעברה ויכולה לספר לי מעט ?
 
מתיחת בטן

היי אמנם לא קיבלת תשובה ממטופלות דרך הפורום אבל בסניפי הרשת תוכלי ליצור קשר עם מטופלות שעברו את התהליך ויוכלו לספר לך עליו. בהצלחה!
 

haviva5

New member
מומחי פרופורציה

הייתי ואף ראיתי מטופלת שעברה את הניתוח וזה בהחלט הרשים אותי ... הנקודה היא שבעקבות הגלישה כאן בפורום זה גיליתי בדף 5 מטופלת שעברה את הניתוח וסיפרה על בעיה מסוימת ואני אצטט אותה =================================================================== לפני שבוע בדיוק עברתי ניתוח לשאיבת שומן ומתיחת בטן. עליי לצין כי בימים הראשונים הכאבים לא היו עזים כל כך וההחלמה התקדמה מאוד יפה .אולם בשלושת הימים האחרונים הכאבים התעצמו, וגם הנפיחות בבטן ובאיזור הניתוח התגברו. עם זאת ישנה בעייה של תזונה. אני מרגישה כל היום שבעה, וזה כמובן אינו דבר שלילי, אך בכל זאת אני תוהה על כך שברגע שאני שותה או אוכלת דבר מה קטן, ישנם מעט קשיי נשימה, ותחושה של התפוצצות באיזור הבטן . הדבר מקשה גם על ההליכה, ועל תנועותיי וכאילו "מחזיר" אותי אחורה בעניין של מוגבלות תנועותיי. הדבר מלווה בכאבי גב גם כן. האם התופעות הנ"ל תקינות/נורמליות? אודה לתשובותיכם. מאיריס. ==================================================================== אתה שם לא נתת תשובה לקושי ואני נשארתי עם השאלה שלה באוויר . נכון שהניתוח מאוד מרשים והתוצאה מדהימה . אבל מאוד הייתי רוצה לשמוע לאיזה קשיים עלי לצפות אם יש אחרי ניתוח כזה . ולכן פניתי בתחילה למטופלות . בכל מקרה הייתי מאוד שמחה לשמוע מקצועית ממך תשובה לשאלתה של איריס אותה ציטטי המשך יום טוב
 
מתיחת בטן

היי חביבה (או אביבה?) בכל ניתוח יש סיכונים לסיבוכים בעקבותיו, וניתוח למתיחת בטן בהחלט אינו ניתוח פשוט, וההחלמה ממנו לא קלה, אבל התוצאות מדהימות אם המבצע מיומן ומקצועי. הדוגמא שנתת לא הייתה בקשה לרשימת סיכונים אלא בקשה להתייחס לתופעות ספציפיות שלאחר הניתוח, וזה דבר שלעיתים קשה מאד לעשות דרך הרשת. לאחר כל ניתוח וטיפול בפרופורציה יש ביקורת עם הרופא המנתח ואפשר ליצור איתו במקרים כאלה, לכן לא היססנו להציע למטופלת הפונה לפנות אליו ולהיוועץ בו. הרופא המנתח מכיר את המקרה ואת כל הנתונים של המטופלת והיוועצות בו יעילה בעשרת מונים על תשובה כללית שאפשר לקבל דרך הפורום.
 
למעלה