שלום לכולם

טלגיל

New member
שלום לכולם

חזרתי לאחר שנה בה לא הייתי מחוברת למחשב בכלל. עברנו, אני והקטנה שלי להורי, התחלתי עבודה חדשה, ובכלל... חמי שלא זוכרת או לא מכירה אני אם חד הורית מבחירה לגילי, בת שנתיים וחצי, אנו גרות במודיעין ונשמח ליצור קשר לפעילויות משותפות והגיגים משותפים. נשתמע רויטל
 

m i c h a l i

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

שמחים שאת כאן איתנו שוב
בהצלחה בעבודה החדשה
 
גם אנחנו ממודיעין ../images/Emo82.gif

אני חדשה בפורום (האמת - מהדקות האחרונות), עדיין קצת בשוק ושמחה לדעת שגם במודיעין ה"זוגית" וה"משפחתית" יש גם אחרות במצבי
 
היי.אמא של האחת.את יודעת כמו בקיבוץ

פעם היה שומר עם נשק בשער שלא הרשה לחוכמה להכנס וללכלוך לצאת.כך גם במודיעין ובכל מקום רק להבדיל מהקיבוצים במודיעין יש הרבה יותר אנשים נורמאליים כמו בכל מקום וגם שם יש "פצעים" במשפחות.רק שזה בלחש יותר. חד הוריים זה לא מחלה.זה כואב כן.
 
למעלה