הילד בן 30
New member
שלום לכולם
אני חדש בפורום הזה, אבל לא בפורומים בכלל. מזה תקופה אני מחפש מקום לפרוק את עומס הרגשות המצטברים, אז חשבתי לנסות... קצת פרטים אני בן 33, למרות הניק
אב ל-2 ילדים שגרים איתי ילדה בת 8 עוד מעט ילד בן 3 וחצי עוד משהו? פרטים יבואו עם הזמן או עם השאלות...
אני חדש בפורום הזה, אבל לא בפורומים בכלל. מזה תקופה אני מחפש מקום לפרוק את עומס הרגשות המצטברים, אז חשבתי לנסות... קצת פרטים אני בן 33, למרות הניק