שלום לכולם

שלום לכולם

אני חדש בפורום הזה, אבל לא בפורומים בכלל. מזה תקופה אני מחפש מקום לפרוק את עומס הרגשות המצטברים, אז חשבתי לנסות... קצת פרטים אני בן 33, למרות הניק :) אב ל-2 ילדים שגרים איתי ילדה בת 8 עוד מעט ילד בן 3 וחצי עוד משהו? פרטים יבואו עם הזמן או עם השאלות...
 

m i c h a l i

New member
ברוך הבא אלינו ../images/Emo140.gif

הגעת אל ה
שבו פורקים וגם טוענים
אב שמגדל את ילדיו קצת נדיר במחוזותינו... אז קודם כל מחזקת את ידיך ואשמח לשמוע האם האמא של הילדים נמצאת איתכם בקשר? ואיך אתה מסתדר בחיי היום יום ( וגם הילדים ) WELCOME
 
תודה :)

האמא של הילדים נמצאת, בעיר אחרת. היא יותר עסוקה בעצמה, בבן-זוג שלה ובתינוק שנולד לה (לא בהכרח בסדר הזה). איך אני מסתדר? טוב, זה לא ממש מסוג השאלות שאפשר לענות עליהן לא? משהו בסגנון מה נשמע... סה"כ אני מסתדר בסדר (מצד שני, בסדר עונים גם למה נשמע וגם כשלא הכל בסדר)
 

m i c h a l i

New member
אז בסדר

או ב ס ד ר?
גם אני עונה "בסדר" גם כשהכל ממש לא בסדר... אבל לא שאלתי מתוך נימוס... אלא מתוך רצון להבין
מקווה שהבנת למה התכוונתי...
 
למעלה