שלום לכולם......

ush76

New member
שלום לכולם......

רציתי לספר לכם שיש לי סטייה די מוזרה. אני מאוד אוהב שפתיים תחתונות, במיוחד אם הם בולטות.... יכול להיות שיש לי בעיה???
 

bugbuster

New member
בעיהההה????????.

טוב לך עם זה? אז מה הבעיה? תתאר לנו מצב? בלי חשיפה אבל מה בעלת נתונים כאלה עשתה לך? או עדיין עושה?
 

bugbuster

New member
שכחתי להגיד שלום לום לום

תרגיש בבית. שתף אותנו. טוב שאתה כאן.
 

ונוס25

New member
אין גבר

סטרייט שלא אוהב את השפתיים המתוקות האלה חוץ מזה מותק, לכולנו יש בעיות... יונג (הפסיכולוג) אמר תראה לי אדם שפוי, ואני כבר ארפא אותו...
 

bugbuster

New member
הייי הייי, ונוס, תציג / תציגי את

עצמך? שלום קודם כל. הרבה שלום.
 

*g99

New member
האמת שכן יש בעיה

והבעיה כמובן שלא עם הסטיה חחח הבעיה שאנחנו רוצים פרוט מלאא של מה זה עושה לך כשהשפתיים העליונות (שלך) נפגשות עם השפתיים התחתונות שלה
 
למעלה