שלום לכולם....

שלום לכולם....

אני מאמין שיש פה כמה וכמה שמכירים אותי או יודעים מי אני... המליצו לי על הפורום הזה אז באתי להתרשם... אז, בתור התחלה, שאלה קטנה לי אליכם! האם יום הנוער נשאר באותה מתכונת עקב האירועים המצערים שקראו היום ואתמול?
 

Liraz 6q

New member
כן..

עם כל הכבוד.. ובאמת באמת שיש המון כבוד למשפחות.. יום הנוער מתוכנן כבר כמה חודשים.. זה לא משו שאפשר להזיז ככה סתם.. ובלי שום קשר.. סליחה כן? אם כל פעם שיהיה פיגוע נזיז איזה אירוע.. אנחנו לא נזכה לעשות אותו בחיים..
 
אוווהה - דעה קצת קשה

צר לי, אבל מהדעה הזאת זה נראה כאילו שכל מה שמעניין אותך זה המסיבה הזאת.. נכון, אני תמוך בדעתך שצריך להמשיך הלאה - אבל לדעתי בזמן כזה עדיף שלא לפרסם כאלו הודעות - לדעתי זה עדיין טרי, במיוחד שהיום ההלוויה
 

Liraz 6q

New member
לפרסם ת'הודעות?

סליחה, למה לא? אם שמתם לב.. באלון ובבגין אנחנו ממש לא מייחצנים את שבוע הנוער.. בגולדווטר לעומת זאת כן. ביום ראשון יעברו בכיתות.. בשקט לא כמו שהיה מתוכנן לפני.. לא יהיו הפסקות פעילות רועשות.. תאמין לי שאת המועצה.. לא רק המסיבה מעניינת :]
 

happyphantom

New member
../images/Emo5.gif

זה נשמע כאילו לתלמידי גולדווטר לא אכפת שנהרגו שני חיילים מהעיר שלנו (שבמקרה לא למדו בגולדווטר).
 

matanbu

New member
../images/Emo12.gif אתה עוקב אחריי? ../images/Emo140.gif ברוךהבא!

 

תיפלץ

New member
הבהרה../images/Emo70.gif

לירז אני חושב שאיציק עוד מעט יראה את זה ויגיב בתור דובר המועצה על ההחלטה להמשיך בארועי שבוע הנוער למרות הכל. דעה אישית. כולנו כואבים את האובדן של החייל האילתי אידרון עמר אבל ארועי שבוע הנוער חייבים להתקיים כסדרם. אין לנו דרך לשנות תאריכים ולהודיע על ביטולים! הפרסום כבר החל בכל רחבי העיר וההחלטה שהתקבלה היא להמשיך עם הפרסום בצורה יותר רגועה ופשוטה וייתכן שגם ההפסקות הפעילות יבוטלו למיטב הבנתי לימים הקרובים לפחות. מועצת הנוער מתחשבת בנושא ונוקטת צעדים פנימיים כדי למנוע פגיעה. אני מקווה שיבינו את זה ולא ינסו לחפש איפה מועצת נוער עירונית לא בסדר. הרי זה גוף שכל כך דואג לנוער בכל עת ובכל מצב, זה גוף שקול והגיוני ומן הסתם גם במצב הזה נעשתה חשיבה וצונזרו דברים מסויימים. אני מקווה שלא יקפצו על הגל וינסו להראות את המועצה באור שלילי. זה מיותר לחלוטין. עדי.
 

Liraz 6q

New member
עדידוש..

זה לא שנסיתי לקחת את התפקיד של איציק :] גם אם לא הייתי במועצה אני חושבת שהייתי מגיבה אותו דבר.. עם כל הכבוד.. אי אפשר לבטל דבר כזה אחרי חודשים של עבודה קשה..
 

H a V i T u S h

New member
לא נראה לי שזה קשור לעבודה הקשה

כי אם באותו יום או יום לפני יום הנוער יהיה פיגוע חז וחלילה טפו טפו טפו באילת אז לא נראה שיום הנוער יעניין למישהו את ה... או שהורים בכלל יתנו לצאת מהבית. זה קשור לכך, שפיגועים בצפון כמה שהם פוגעים בנו לפעמים צריך להמשיך הלאה, אז נתאבל שבוע ואז נראה שאנחנו לא מוותרים כי אז ניתן להם יותר מוטיבציה לדכא אותנו. ואפשר לבטל את אירועי יום הנוער גם באותו יום אם טרגדיה תקרה, תלוי באיזה זמן ובאיזה גודל ולא אני אהיה זה שאקבע.
 

havlaz

New member
חשבתי שהעניינים ברורים מאליהם

ולא צריך להכנס לעניין הזה. אבל אם ביקשת את תגובת הדובר.. אז ראשית לעלות את העניין מטעמים כספיים הוא זילות הכבוד. אם כל הכבוד, כבודו של אדם חשובים הרבה יותר מאירועי שבוע הנוער כולם. להגיד שהאירועים לא יזוזו בגלל שכבר יצא כסף ופרסום זה זילות ומראה כאילו למועצה לא אכפת מכלום מלבד הכסף שלה. כולנו כואבים ולכולנו קשה עם ההרוגים האילתים. אני לא יכול לדבר אישית כי לא הכרתי אף אחד מהם, אבל כולנו יודעים את הכאב הקשה. אך לצערנו לסגור את אירועי שבוע הנוער בגלל פיגוע שקרה שבועיים לפני, יהיה ניצחון לטרור. ואין הכוונה להתחיל כאן בסיסמאות אלה אמת לאמיתה. תארו לכם את החיים שלכם בשנה האחרונה אם אחרי כל פיגוע והיו הרבה לצערינו היו מפסיקים כל פעילות בידורית ומעבירים את הרדיו והטלוויזיה לשירים עצובים?
 
למעלה