שלום לכולם !!!

krankshaft

New member
שלום לכולם !!!

חזרנו לארץ ואיתנו גורה הונגריה חדשה בשם "גולה"... תודה רבה לשוון שוון על העזרה!!!! יעל ואייל
 

ניל´´י

New member
היי מזל טוב ענקי!!!!

ומאיזה גזע הגורה?? וישלה? יו.. גם צ'אמפי שלי ילד הונגריה ועבר גיור כהלכה... חיחיחי
חג עצמאות שמייח ניל"י אום חמסיקה.
 
מזל טוב וברוכים השבים ../images/Emo23.gif../images/Emo41.gif../images/Emo23.gif

חג עצמאות שמח!
בהזדמנות תספרו איך עברה הטיסה. לילה טוב ושוב חג שמח ומאושר.
 
למעלה