krankshaft
New member
שלום לכולם !!!
חזרנו לארץ ואיתנו גורה הונגריה חדשה בשם "גולה"... תודה רבה לשוון שוון על העזרה!!!! יעל ואייל
חזרנו לארץ ואיתנו גורה הונגריה חדשה בשם "גולה"... תודה רבה לשוון שוון על העזרה!!!! יעל ואייל