שלום לכולם

adrian -dz

New member
שלום לכולם

הגעתי לפורום בשביל בקשה ואינני יודעת אם זה המקום המתאים אח של אבי ובתו נהרגו לפני חודש בתאונת דרכים אנו מחפשים משהו מיוחד לכתוב על המצבות ואיננו יודעים מה אם יש למישהו איזשהו רעיון אשמח לשמוע תודה adrian
 
לדעתי זה צריך להיות משהו אישי

שקשור למה שהם היו, אני כותב, ואם תרצו אני מוכן לשמוע עד פרטים על המקרה ולחבר לכם משהו. ברצון רב-ובהתנדבות.
 

adrian -dz

New member
תודה רבה

התאונה הייתה יום לפני ליל הסדר בכניסה לקיבוץ החותרים הם חזרו מטורניר טניס שולחן עוד לא ברור מה קרה שם והם נהרגו במקום. שמו של אח של אבא שלי הוא חביב ושם הילדה מעיין
 
בבקשה תודה על הפרטים

הייתי מעוניין לדעת עוד פרטים, כדי שמה שיכתב באמת ישקף משהו אמיתי עליהם, יש לי עוד שאלות כמו: בני כמה הם היו? מי הם השאירו אחריהם אמא? ילדים? באיזו כיתה\מגמה היתה מעיין? במה עבד חביב? אם את רוצה, את לא חייבת לענות לי פה, את יכולה לשלוח לי מסר, בכל מקרה אני מבטיח לעשות כמיטב יכולתי.
 
למעלה