שלום לכולם

ravit levit

New member
שלום לכולם

אני שכנה מפורומים מהקומה הראשונה (וועד הבית) והחלטתי להרחיב את אופקי ולדרוש לשלום שכני. אז מזגתי לי דרמבוי וחיטטתי לכם קצת בפורום ובאמת כיף לשמוע על התארגניות למעיין הבירה (אח הקוסטיצה..). מספר שאלות: לרגל יום העצמאות בן זוגי ואני אחראים על השתיה (האמת היא שהוא אחראי על השתיה ואני אחראית עליו). חשבנו בזול (סטודנטים). אני מבינה את עיקום האף אבל נראה לי שבעזרת קוקטלים כמו סנגריה, וקפריניות נוכל לשלב איכות וכמות. אז זה מה יש לי בבית:דרמבוי, רום, וודקה, קלבדוס (שאני לא נותנת כי אני רומניה), יינות, עץ לימונים, ומיץ תפוזים. אני מוכנה לקנות עוד אם צריך. יש למישהו רעיונות אני די ירוקה בכול הנוגע לעירבוב, חשבתי בכיוון של אחד מתוק, אחד מריר, לא על בסיס חלב כי זה על האש וחלב לא נראה לי קשור והכי חשוב משהו שאפשר להכין מראש ולאכסן בקנקנים במקרר. תודה
 

marsala

New member
שלום רוית מה כבר רוית ?עוד לא שתינו

כלום..
סתם בדיחה מעפנה... לדעתי יומעצמאות- חם- על האש -רום---- מוחיטו! סנגריה ,קפרושקה, יינות קרים, ומי צריך עוד? MOSH WELCOME BTW
 

Chewbacca

New member
היה בתוכנית של גיל חובב בערוץ 3

מתכון לסנגריה שנראה ממש אחלה. בטח יש אותו באתר של ערוץ 3...
 

ravit levit

New member
אבל מה עם מתכונים?

קפרושקה אני מכירה רק איך אני מכינה כמות גדולה בבת אחת ולא כוס כוס? וגם מה לגבי כמויות מדויקות כנ"ל סנגריה. מוחיטו אני ממש לא יודעת להכין. בקיצור איך אני משיגה מתכונים?? העובדה שאני רושמת ללא שגיאות כתיב מעידה על כך שלא רוויתי, לא מאלכוהול לפחות.
 
למעלה