ravit levit
New member
שלום לכולם
אני שכנה מפורומים מהקומה הראשונה (וועד הבית) והחלטתי להרחיב את אופקי ולדרוש לשלום שכני. אז מזגתי לי דרמבוי וחיטטתי לכם קצת בפורום ובאמת כיף לשמוע על התארגניות למעיין הבירה (אח הקוסטיצה..). מספר שאלות: לרגל יום העצמאות בן זוגי ואני אחראים על השתיה (האמת היא שהוא אחראי על השתיה ואני אחראית עליו). חשבנו בזול (סטודנטים). אני מבינה את עיקום האף אבל נראה לי שבעזרת קוקטלים כמו סנגריה, וקפריניות נוכל לשלב איכות וכמות. אז זה מה יש לי בבית:דרמבוי, רום, וודקה, קלבדוס (שאני לא נותנת כי אני רומניה), יינות, עץ לימונים, ומיץ תפוזים. אני מוכנה לקנות עוד אם צריך. יש למישהו רעיונות אני די ירוקה בכול הנוגע לעירבוב, חשבתי בכיוון של אחד מתוק, אחד מריר, לא על בסיס חלב כי זה על האש וחלב לא נראה לי קשור והכי חשוב משהו שאפשר להכין מראש ולאכסן בקנקנים במקרר. תודה
אני שכנה מפורומים מהקומה הראשונה (וועד הבית) והחלטתי להרחיב את אופקי ולדרוש לשלום שכני. אז מזגתי לי דרמבוי וחיטטתי לכם קצת בפורום ובאמת כיף לשמוע על התארגניות למעיין הבירה (אח הקוסטיצה..). מספר שאלות: לרגל יום העצמאות בן זוגי ואני אחראים על השתיה (האמת היא שהוא אחראי על השתיה ואני אחראית עליו). חשבנו בזול (סטודנטים). אני מבינה את עיקום האף אבל נראה לי שבעזרת קוקטלים כמו סנגריה, וקפריניות נוכל לשלב איכות וכמות. אז זה מה יש לי בבית:דרמבוי, רום, וודקה, קלבדוס (שאני לא נותנת כי אני רומניה), יינות, עץ לימונים, ומיץ תפוזים. אני מוכנה לקנות עוד אם צריך. יש למישהו רעיונות אני די ירוקה בכול הנוגע לעירבוב, חשבתי בכיוון של אחד מתוק, אחד מריר, לא על בסיס חלב כי זה על האש וחלב לא נראה לי קשור והכי חשוב משהו שאפשר להכין מראש ולאכסן בקנקנים במקרר. תודה