שלום לכולם

ronmerav

New member
אולי העיר הכי יפה בארץ

(ירושלים כמובן מחוץ לתחרות). ובמוזיאון בית דגון (גם של הכט, אבל לא באוניברסיטה) היה פעם אוסף בולים בנושא דגן. אני מתבייש לומר שהרבה זמן לא בקרתי במוזיאונים של חיפה, אבל בחו"ל אני סוחב את אשתי לכל מוזיאון הכי קטן (והקטנים הם לעתים הכי מענינים...). הכי מוזר שאני זוכר כרגע הוא מוזיאון דרקונים באיזו עיירה קטנה בדרום גרמניה. קבלתי שם כרזה של פסטיבל הדרקונים שהם עושים כל שנה. ולמה הם היו נדיבים? התברר שהדפיסו את הכרזות עם טעות בתאריך...
 
למעלה