שלום לכולם
חדש בפורום זה... מחפש אספנים שאולי חמקו ממעגל ההכרות שלי- בנושאי נשק קר, כלי עבודה, מכשירים מדעיים וכיו"ב (גם קצת פריטי ארץ-ישראל, לא ניירת, רק דברים "קשים"). קראתי בעיון את השירשור שלמטה על אי-ביי ויש לי כמה דברים לומר, לכאן ולכאן, בתור קונה/מוכר ותיק. אם יש למישהו כאן עניין, בבקשה להגיב.
חדש בפורום זה... מחפש אספנים שאולי חמקו ממעגל ההכרות שלי- בנושאי נשק קר, כלי עבודה, מכשירים מדעיים וכיו"ב (גם קצת פריטי ארץ-ישראל, לא ניירת, רק דברים "קשים"). קראתי בעיון את השירשור שלמטה על אי-ביי ויש לי כמה דברים לומר, לכאן ולכאן, בתור קונה/מוכר ותיק. אם יש למישהו כאן עניין, בבקשה להגיב.