שלום לכולם
שלום אני חוזר אוטוטו..פשוט בניתי אתר מכירות..הוא יעלה לאויר בעוד יומיים-שלושה ואז תוכלו למצוא אותו. שמו בעולם הוירטואלי יהיה: aromca.com התינוק הזה יצא לאויר העולם אחרי חודש וחצי של דגירה אינסופית (הפרצוף שלי נראה כבר כמו מסך מחשב). מקוה שאני אתחיל לתרום יותר..אנא עדכנו אותי בקצרות מה עבר פה כי אני ממש לא יצליח לקרוא את הכל...כי האתר נכנס עכשיו למקצה שיפורים וטיפוח..צריך להניק אותו (כי אני לא אתן לו רמדיה חס וחלילה)..צריך לתת לו חום ואהבה. אז אנא שתפו אותי שרון
שלום אני חוזר אוטוטו..פשוט בניתי אתר מכירות..הוא יעלה לאויר בעוד יומיים-שלושה ואז תוכלו למצוא אותו. שמו בעולם הוירטואלי יהיה: aromca.com התינוק הזה יצא לאויר העולם אחרי חודש וחצי של דגירה אינסופית (הפרצוף שלי נראה כבר כמו מסך מחשב). מקוה שאני אתחיל לתרום יותר..אנא עדכנו אותי בקצרות מה עבר פה כי אני ממש לא יצליח לקרוא את הכל...כי האתר נכנס עכשיו למקצה שיפורים וטיפוח..צריך להניק אותו (כי אני לא אתן לו רמדיה חס וחלילה)..צריך לתת לו חום ואהבה. אז אנא שתפו אותי שרון