שלום לכולם

geru

New member
שלום לכולם

שלום אני חוזר אוטוטו..פשוט בניתי אתר מכירות..הוא יעלה לאויר בעוד יומיים-שלושה ואז תוכלו למצוא אותו. שמו בעולם הוירטואלי יהיה: aromca.com התינוק הזה יצא לאויר העולם אחרי חודש וחצי של דגירה אינסופית (הפרצוף שלי נראה כבר כמו מסך מחשב). מקוה שאני אתחיל לתרום יותר..אנא עדכנו אותי בקצרות מה עבר פה כי אני ממש לא יצליח לקרוא את הכל...כי האתר נכנס עכשיו למקצה שיפורים וטיפוח..צריך להניק אותו (כי אני לא אתן לו רמדיה חס וחלילה)..צריך לתת לו חום ואהבה. אז אנא שתפו אותי שרון
 
אהלן שרון!

בקצרה, דיברנו כאן על הכל. אני חושב שזה די מסכם את מה שקרה מאז פרשת לבניית האתר. יש סיכום שבועי שעשיתי בסוף השבוע שעבר, גלגל אחורה ותקרא. שמח לראות אותך! אנחנו מתכננים מפגש חלקי, לפחות של אלו בינינו שמתעניינים בבולים, ויכולים להגיע לכנס יום הבולאות שייערך ביום שלישי הקרוב, במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב. (אם בא לך, ואתה יכול - גלגל אחורה וקרא פרטים, צריך להרשם מראש בהתאחדות בולאי ישראל). אני מחכה בקוצר רוח לראות את האתר. האם זה אומר שאינך מוכר עוד באי-ביי?
 

תמיר1991

New member
היי שרון!

ואני עוד חשבתי שנטשת אותנו... מקווה לראות אותך בכנס! חג שמח, תמיר.
 

powo

New member
ברוך השב

אהלן שרון יללה תתחיל להשתלב.אברהם
 
למעלה