שלום לכולם
פעם ראשונה שלי בפורום הזה. ברשתוכם, אבקש להתייעץ לגבי בעיה עם בני הקטן (בן ארבע וחצי). גיליתי בימים האחרונים שהיחסים עם החבר הכי טוב שלו בגן(נקרא לו א.) הם בעצם תלותיים (מצידו) ולא בריאים. גיליתי זאת במקרה, בביקור אצל חבר אחר שניסה לתכנן איתו פעילות כלשהי ביום למחרת ואז בני אמר לו: אתה צריך קודם לשאול את א. אם הוא מרשה לי לשחק איתך... מיותר לציין את השוק שהייתי בו. בבירור איתו ועם הגננת מסתבר שהוא כרוך אחריו מאוד, מחפש את קרבתו כל הזמן ולא עושה דבר ללא אישורו של א. איך אתם מציעים להתמודד עם הבעיה? לציין שהוא חברותי, מוזמן גם לחברים אחרים ומשחק איתם יפה ללא הסימפטומים הנ"ל. תודה
פעם ראשונה שלי בפורום הזה. ברשתוכם, אבקש להתייעץ לגבי בעיה עם בני הקטן (בן ארבע וחצי). גיליתי בימים האחרונים שהיחסים עם החבר הכי טוב שלו בגן(נקרא לו א.) הם בעצם תלותיים (מצידו) ולא בריאים. גיליתי זאת במקרה, בביקור אצל חבר אחר שניסה לתכנן איתו פעילות כלשהי ביום למחרת ואז בני אמר לו: אתה צריך קודם לשאול את א. אם הוא מרשה לי לשחק איתך... מיותר לציין את השוק שהייתי בו. בבירור איתו ועם הגננת מסתבר שהוא כרוך אחריו מאוד, מחפש את קרבתו כל הזמן ולא עושה דבר ללא אישורו של א. איך אתם מציעים להתמודד עם הבעיה? לציין שהוא חברותי, מוזמן גם לחברים אחרים ומשחק איתם יפה ללא הסימפטומים הנ"ל. תודה