שלום לכולם ערב טוב לשנהב המתוקה, למתוקית המקסימה ולכל שאר החברה... שמח לבלות במחיצתכם... דוד
ל לב אוהב New member 12/7/01 #1 שלום לכולם ערב טוב לשנהב המתוקה, למתוקית המקסימה ולכל שאר החברה... שמח לבלות במחיצתכם... דוד
ש שנהב* New member 12/7/01 #3 ערב מקסיםםםםםםם ..... לך קסם מתוק שלי... ולכולם........ שיהיה ערב מדהים