שלום לכולם!

תמיר1991

New member
שלום לכולם!

קיבלתי אתמול ממשפחתי כ- 100 בולי ארה"ב, וחשבתי מה אעשה איתם. גיליתי אצלי עוד כ- 100, ועכשיו החלטתי לאסוף אותם. עכשיו בוודאי תגידו שאני כל הזמן משנה את דעתי, אבל זו מדינה שאני ממש אוהב, ועכשיו כשיש לי בולים רבים, זה ממש מושלם. אני אוסף רק בולים וגליוניות, ולא מעטפות, קונטרסים וכו', וזהו אוסף משני. אתם מוזמנים להתחיל לחפש בשבילי בולים גדולים, ונחליף. תודה רבה לכולם, תמיר.
 

תמיר1991

New member
טוב שחזרת!

ולשאלתך, חלל יהיה בחלל, כי ארה"ב זה אוסף משני... אבל בכל אופן, יש לי את רוב בולי החלל מארה"ב כפולים... תמיר.
 
רק מפרגן לך, כמו תמיד.

את דעתי אתה יודע, ולא אחזור עליה. אם זה משמח אותך לאסוף גם אמריקה - לבריאות. ואם מתי שהוא זה יימאס - תמיד תוכל להחליף אותם תמורת בולי חלל...
 

תמיר1991

New member
מצויין...

אבל אל תשכח שזהו אוסף משני בלבד, ולא אבזבז עליו כספים! תמיר.
 

תמיר1991

New member
איפה, בארה"ב.

בטח! יש לי גליון 50 בולי ציפורים, אבל הוא כבר באוסף ארה"ב שלי... תמיר.
 
למעלה